کد خبر : 1700142 | 14 مرداد 1399 ساعت 20:35 | 13.5K بازدید | 0 دیدگاه

سولسشر: امیدوارم بازیکنان یونایتد هم مثل من باشند

اوله گونار سولشسر، سرمربی منچستریونایتد مدعی شد هدف آنها کسب عنوان قهرمانی در لیگ اروپا است.

سولسشر: امیدوارم بازیکنان یونایتد هم مثل من باشند

به گزارش "ورزش سه"، منچسنریونایتد فردا شب در شرایطی به مصاف تیم لاسک می رود که از موقعیت مناسبی برای کسب اولین جام فصل و عنوان قهرمانی در لیگ اروپا برخوردار است. اوله گونار سولشسر در کنفرانس مطبوعاتی پیش از این مسابقه حاضر شده و اذعان داشت بازیکنانی در ترکیب قرار می گیرند که میل به پیروزی داشته باشد.

 

اوله گونار سولشسر گفت: "با چهار بازی خارج از خانه می توانیم به یک جام دست یابیم. این تیم در تمام طول فصل پیشرفت کرده و پایان دادن فصل در رتبه سوم خوشحال کننده است، اما هدف بعدی برای ما کسب یک عنوان است. امیدوارم بازیکنان منچستریونایتد نیز مانند من به عنوان پیروزی باشند و من از بازیکنانی در زمین استفاده می کنم که چنین هدفی دارند، پس بدین ترتیب استراحتی در کار نیست.

 

1514685

 

تغییر سبک بازی یونایتد؟ روش صحیح یا غلط در عالم مربیگری وجود ندارد. برای من که 11 سال به عنوان بازیکن و چهار سال به عنوان مربی در یونایتد بوده ام، این فصول در من تاثیرگذار بوده است. در حال حاضر تلاش می کنیم هنگام ضدحملات با حداکثر توان پرس کنیم.

 

آینده کریس اسمالینگ؟ من فکر می کنم کریس نشان داده که چقدر برای منچستر یونایتد ارزش دارد و این فصل که او به طور ثابت در ترکیب رم قرار گرفته، نشان داد که چه کیفیت بالایی دارد. من می خواستم به هری، ویک و آکسل فرصتی بدهم و ما به این نتیجه رسیدیم که رم برای او بهترین گزینه است. او در این فصل نشان داده که چقدر ارزشمند است، من با اسمالینگ صحبت کرده ام و از عملکرد او در این فصل خوشحالم.

 

فصل نقل و انتقالات در تابستان امال طولانی خواهد بود و هر خریدی نیز داستان خودش را دارد. اگر اتفاقی رخ داد شما را در جریان خواهیم گذاشت."

دیدگاه‌ها