کد خبر : 1700145 | 14 مرداد 1399 ساعت 20:48 | 11.2K بازدید | 0 دیدگاه

جایی که باشم باید موفق و مقتدر باشد 

سعد محمدی:کرمان جشن مس را کامل می کند

اردشیر سعد محمدی چهره نام آشنا در عرصه مدیریت کلان صنعتی در ایران محسوب میشود.

سعد محمدی:کرمان جشن مس را کامل می کند

به گزارش ورزش سه، سعد محمدی که نامش همواره با فوتبال گره خورده است، در مجموعه بزرگ صنعتی که به عنوان مدیر ارشد حضور داشته، منشأ خدمات بسیاری برای فوتبال ایران بوده و حالا هم بعد از حضور در صنایع مس، رشد و ترقی تیم های تحت پوشش مدیریت او کاملا قابل مشاهده است.

 

امروز خبرنگار ورزش سه که در رفسنجان حضور داشت، گپ کوتاهی با سعد محمدی زد؛ چهره ای که به دومین صعود مسی ها به لیگ برتر بسیار امیدوار است.

 

او در حاشیه تمرین مس رفسنجان درباره صعود این تیم عنوان کرد: امیدوارم با امکانات و شرایط زیربنایی که برای مس ایجاد می‌کنیم از جمله ورزشگاه ۳۰ هزار نفری در کرمان، ۱۵ هزار نفری در رفسنجان و استادیوم جدید در شهر بابک. ما شرایط زیربنایی خوبی را برای ارتقای ورزش در رشته های مختلف به کار بسته‌ایم و خوشبختانه مس رفسنجان توانست در لیگ برتر حضور پیدا کند و امیدوارم با یک برنامه مدون و مشخص یک حضور خوب در لیگ داشته باشیم. امیدوارم بتوانیم ما به فوتبال ملی کشور کمک کنیم و با این سرمایه گذاری ارتقای سطح داشته باشد.

 

او با اشاره به برنامه هایش برای فصل آینده توضیح داد: فقط بحث حضور نیست و بحث حضور جدی است. خوشحالم بگویم که شرکت مس سونگون هم قهرمان لیگ برتر شد و امیدواریم در آسیا هم قهرمانی به دست بیاوریم، تیم فوتسال بانوان ما هم به فینال رسیده و امیدواریم در بحث نهایی قهرمان شویم. امیدوارم با یک برنامه خوب، حضور جدی، پررنگ و مقتدرانه داشته باشیم.

 

 

1512685

 

رییس صنایع مس درخصوص تیم مس کرمان هم اظهار داشت: من الان به تمرین تیم مس کرمان می‌روم و امیدوارم با درایت بچه ها، تیم دوم را هم در لیگ برتر داشته باشیم. حدود ده سال پیش دوره ای در مس بودم و تیم مس کرمان در آسیا حضور پیدا کرد و حتی الهلال را ۴-۱ شکست دادیم و به مرحله بعدی رفتیم. همیشه اعتقادم بر یک حضور جدی و موفق است و حتی زمانی که من در ذوب آهن بودم، دو قهرمانی جام حذفی را تجربه کردیم و امیدوارم مس کرمان و مس رفسنجان رقابتی جدی برای حضور مقتدرانه را داشته باشیم.

 

سعد محمدی افزود:ما هیچ ادعایی نداریم اما خیلی خوشحالم که شرکت ملی مس در بخش صنایع فلزی رتبه اول را در همه ابعاد کسب کرد و اعتقاد من این است که توسعه در همه جنبه ها شکل بگیرد و ورزش هم یکی از آن هاست.

 

وی درباره استادیوم تیمش هم گفت: من تمام تلاشم را می‌کنم که استادیوم برسد. استادیوم فعلی ما از نظر امکاناتی و فنی شرایط خوبی دارد ولی برنامه ریزی کردیم و هر هزینه ای هم باشد پرداخت میکنیم که استادیوم ۱۵ هزارنفری هم برسد و تیم ها در یک ورزشگاه استاندارد به میدان بروند.

دیدگاه‌ها