کد خبر : 1700158 | 14 مرداد 1399 ساعت 22:14 | 52.7K بازدید | 0 دیدگاه

سود بزرگ سیتی از انتقال سانچو به یونایتد!

منچسنرسیتی 15 میلیون پونئد از انتقال جیدون سانچو به منچستریونایتد سود خواهد کرد.

سود بزرگ سیتی از انتقال سانچو به یونایتد!

به گزارش "ورزش سه"، سه سال پیش بود که دورتموند موفق شد جیدون سانچو، وینگر انگلیسی و جوان منچسترسیتی را تنها با رقم هشت ملیون پوند حریئداری کرد و حالا این بازیکن بعد از ارائه عملکردی فوق العاده در بوندسلیگا، در آستانه انتقالی در حدود 100 میلیون پوند به اولدترافورد قرار دارد. جیدون سانچو در فصل اخیر یکی از بهترین بازیکنان اروپا بود و آمار و ارقامی شگفت انگیز به ثبت رساند.

 

1516828

 

شاید سیتی حالا از اینکه این مهره ارزشمند را به این راحتی از دست داده پشیمان باشد، اما حداقل آنها می تواند سود قابل توجهی از انتقال جیدون سانچو به منچستریونایتد کسب کنند. در قرارداد فروش این بازیکن به دورتموند ذکر شده که 15 درصد از رقم انتقال بعدی جیدون سانچو نصیب منچسترسیتی خواهد شد و حالا آنها در حدود 15 میلیون پوند از رفتن این ستاره انگلیسی به یونایتد سود می کنند که در این شرایط مالی وخیم رقم هنگفتی به شمار می آید.

 

به عنوان مثال قرار است سیتی انتقال فران تورس از والنسیا را با رقم تقریبی 20 میلیون پوند نهایی کند و حالا از انتقال جیدون سانچو به یونایتد سه چهارم رقم پرداختی برای خرید جدیدش را کسب می کند. البته تردیدی وجود ندارد که سیتی به خاطر از دست دادن جیدون سانچو بیش از اینها ناراحت است، اما حداقل وجود این بند در قرارداد بخشی از آلام آنها را تسکین خواهد داد.

دیدگاه‌ها