کد خبر : 1700183 | 15 مرداد 1399 ساعت 09:40 | 26.4K بازدید | 1 دیدگاه

سانچو در برزخ؛ این قیمت برای یونایتد نمی صرفد

گل اعلام کرد اختلاف شدید بین منچستریونایتد و دورتموند بر سر قیمت جیدون سانچو باعث شده انتقال او به اولدترافورد در هاله ای از ابهام قرار بگیرد.

سانچو در برزخ؛ این قیمت برای یونایتد نمی صرفد

به گزارش "ورزش سه"، وبسایت گل مدعی شد درحالیکه به نظر می‌رسید انتقال جیدون سانچو از بوروسیا دورتموند به منچستریونایتد به زودی قطعی خواهد شد ولی اختلاف شدید بین دو باشگاه بر سر قیمت پدیده انگلیسی این انتقال را با خطر مواجه کرده. گل می‌گوید یونایتد اگر بر سر قیمت به زودی با باشگاه آلمانی به نتیجه نرسد آماده است تا به جای سانچو به سراغ دیگر اهداف خود برود.

 

1516848

 

بر اساس این گزارش، باشگاه آلمانی برای واگذاری سانچو خواهان دریافت 120 میلیون یورو است ولی یونایتد که در نتیجه بحران کرونا ضررهای مالی هنگفتی متحمل شده حاضر به نزدیک شدن به چنین رقمی نیست.

 

با اینکه در روزهای اخیر شایع شده بود که سانچو بر سر این انتقال با یونایتد به توافق شخصی دست یافته ولی آنطور که گل می‌گوید هنوز هیچ توافقی بین طرفین این انتقال انجام نشده و مذاکرات ادامه دارد.

 

منچستریونایتد هنوز اشتباه خود در جذب الکسیس سانچس را فراموش نکرده و می داند دستمزد بسیار بالای ستاره شیلیایی چه ضربه ای به ساختار دستمزدهای باشگاه وارد کرده. به همین علت است که یونایتد حاضر نیست برای جذب سانچو اشتباه مشابهی را تکرار کند. سولسشر هم دیروز در کنفرانس خبری خود اعلام کرد یونایتد در بازار نقل و انتقالات امسال عجله نخواهد کرد.

 

 

دیدگاه‌ها