کد خبر : 1700192 | 15 مرداد 1399 ساعت 11:00 | 20K بازدید | 3 دیدگاه

تنها راه پیوستن لائوتارو به بارسا: خروج لوئیس سوارز

رسانه های نزدیک به بارسلونا مدعی هستند این تیم تنها در صورتی لائوتارو مارتینز را به خدمت می گیرد که لوئیس سوارز نوکمپ را ترک کند.

تنها راه پیوستن لائوتارو به بارسا: خروج لوئیس سوارز

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه کاتالان موندو دپورتیوو امروز در گزارشی مدعی شد با وجود شایعات بسیار درباره انتقال لائوتارو مارتینز مهاجم آرژانتینی اینترمیلان به بارسا در تابستان جاری، بارسلونا تنها در صورتی دست به این کار خواهد زد که لوئیس سوارز با ترک نوکمپ راهی لیگ MLS آمریکا شود. تنها در این صورت است که بارتومئو برای خرید یک شماره 9 جدید از اینتر ریسک خواهد کرد و در غیر اینصورت تا سال 2021 منتظر خواهد ماند.

 

1516874

 

در عین حال لوئیس سوارز در فصلی که گذشت نسبت به لائوتارو آمار بهتری داشته. سوارز در این فصل 34 بازی برای بارسا انجام داده، 12 گل به ثمر رسانده و 12 پاس گل داده.

 

1511588

 

این در حالی است که لائوتارو در 45 بازی برای اینتر یعنی 11 بازی بیشتر نسبت به سوارز 19 گل به ثمر رسانده و تنها 6 پاس گل داده. یعنی شماره 9 سی و سه ساله بارسلونا در این فصل آماری به مراتب بهتر از شماره 9 بیست و دو ساله اینترمیلان داشته.

 

 

بارسا می‌داند که در شرایط فعلی و ضربات اقتصادی سخت ناشی از اپیدمی کرونا بر پیکره مالی باشگاه خرید لائوتارو به مبلغ مد نظر اینتر با پرداخت 100 میلیون یورو عملاً غیرممکن است. در نتیجه بارتومئو و کادر فنی بارسا حالا با تصمیمی مهم روبرو هستند و باید بین سوارز و لائوتارو دست به انتخاب بزنند.

 

مساله اینجا است که سوارز از لیگ MLS آمریکا پیشنهاد دارد و از سوی دیگر لائوتارو با بارسا به توافقی شفاهی رسیده مبنی بر اینکه در صورت نیاز، یک سال دیگر در اینتر منتظر بماند. لائوتارو نمی خواهد بعد از ورود به بارسا نیمکت نشین شود.

 

 

دیدگاه‌ها