کد خبر : 1700210 | 15 مرداد 1399 ساعت 12:10 | 8.8K بازدید | 0 دیدگاه

از سیر تا پیاز تیم‌های اسپانیایی در تابستان 2020

این هفته در لالیگا چه گذشت؟

از استخدام مربیان جدید تا نقل و انتقالات بازیکنان، در این یادداشت به مهمترین رخدادهای این هفته لالیگا خواهیم پرداخت.

این هفته در لالیگا چه گذشت؟

به گزارش "ورزش سه"، درحالیکه فصل لالیگا اخیراً به پایان رسیده و باشگاه‌های حاضر در این لیگ خود را برای فصل آینده آماده می‌کنند بازار نقل و انتقالات و تغییرات اساسی در ترکیب تیم‌های اسپانیایی داغ شده است. برخی تیمها در حال استخدام بازیکنان جدید و برخی در حال متحول کردن کادر فنی و مدیریتی خود هستند. حتی یک باشگاه طراحی جدیدی از نشان خود ارائه داده. در این یادداشت مهمترین اتفاقهای این هفته لالیگا را بررسی می کنیم.

 

استخدام خاوی گارسیا توسط والنسیا

خاوی گارسیا به لالیگا بازگشت. مربی سابق اوساسونا و مالاگا در بازگشت به لالیگا سکان هدایت والنسیا را با قراردادی دو ساله به عهده گرفت. گارسیا مدتی در روسیه سرمربی روبین کازان بود و در انگلیس هم واتفورد را هدایت می‌کرد.

 

1516902

 

تمدید قرارداد سرمربی آیبار

باشگاه آیبار اعلام کرد سرمربی اش خوزه لوئیس مندیلیبار قرارداد خود را به مدت یک فصل دیگر تمدید کرده. این ششمین فصل حضور این مربی در آیبار خواهد بود. او حالا بعد از دیگو سیمئونه سرمربی اتلتیکو مادرید طولانی ترین دوران حضور روی نیمکت یک تیم لالیگایی را در اختیار دارد.

 

1516903

 

 

 

خداحافظی دی بلاسیس از آیبار

آیبار که سرمربی خود را حفظ کرده شاهد خروج پابلو دی بلاسیس ستاره آرژانتینی این تیم بود. او بعد از دو فصل حضور در آیبار فصل آینده در این تیم بازی نخواهد کرد. دی بلاسیس در 30 ژوئن قراردادش را به مدتی کوتاه تمدید کرد تا بازی‌های پایانی فصل را هم برای آیبار بازی کند. او دستمزد خود برای این بازی‌های آخر را به کارکنان باشگاه اهدا کرد.

 

1516904

 

نشان جدید آلاوز

باشگاه آلاوز فصل آینده فصلی خاص را پشت سر خواهد گذاشت و صدمین سال تاسیس خود را جشن خواهد گرفت. آلاوز که به زحمت از سقوط جلوگیری کرد و در لالیگا ماندگار شد حالا به یادبود صدمین سال تاسیس باشگاه از نشان جدید خود رونمایی کرده. لباس جدید آلاوز هم با توجه به این موضوع طراحی شده است.

 

1516905

 

وایادولید و دائمی کردن قرارداد رائول کارنرو

رئال وایادولید اعلام کرد با رائول کارنرو قراردادی دائمی تا پایان سال 2023 امضا کرده است. این دفاع چپ در ماه ژانویه به صورت قرضی از ختافه به وایادولید پیوست و به خصوص در نیمه دوم فصل برای این تیم درخشید. او حالا بازیکن رسمی وایادولید است.

 

1516906

 

نگاه لوانته به رئال برای جذب بازیکن از این تیم

لوانته تا کنون برای فصل آینده چهار بازیکن جذب کرده. این باشگاه بعد از آنکه هفته گذشته میکائل مالسا و سون را از دو باشگاه لیگ دو به خدمت گرفت این هفته به سراغ رئال مادرید رفت تا وینگر این تیم خورخه دو فروتوس و مهاجم این تیم دنی گومز را به خدمت بگیرد.

 

1516907

 

استخدام مدیر ورزشی جدید رئال بتیس

باشگاه رئال بتیس اعلام کرد آنتونیو کوردون را به عنوان مدیر ورزشی جدید خود استخدام کرده است. او در گذشته با باشگاه ویارئال موفقیتهای زیادی بدست آورده. او حالا در بتیس با مربی مانوئل پیگرینی کار خواهد کرد که در ویارئال سابقه همکاری با او را داشته. اولین هدف کوردون رساندن بتیس به رقابتهای اروپایی است.

 

1516908

 

اولین خرید تابستانی گرانادا

لوئیس میا اولین خرید تابستانی گرانادا شد. او از تنریف به گرانادا پیوست. هافبک 25ساله در فصلی که گذشت بهترین فصل دوران فوتبالی اش را پشت سر گذاشت و در لیگ دسته دوی اسپانیا هشت گل برای تنریف زده و شش پاس گل داده بود.

 

1516909

 

آماده شدن تیم‌های اسپانیایی برای رقابتهای اروپایی

با پایان یافتن لالیگا حالا تیم‌های اسپانیایی حاضر در رقابتهای اروپایی خود را برای شروع مجدد لیگ قهرمانان و لیگ اروپا آماده می‌کنند. بارسلونا و رئال مادرید باید در بازی‌های برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان به ترتیب به مصاف ناپولی و منچسترسیتی بروند. اتلتیکو مادرید هم به مرحله یک چهارم نهایی راه یافته. اما سویا در لیگ اروپا به مصاف رم خواهد رفت و ختافه با اینترمیلان دیدار خواهد کرد.

 

1516910

 

موزه جدید اتلتیکو مادرید

اتلتیکو مادرید برای افتتاح موزه جدید خود آماده می‌شود. این موزه روز 8 آگوست در محل استادیوم واندا متروپولیتانو افتتاح خواهد شد. از زمان نقل مکان اتلتیکو از استادیوم قدیمی اش ویسنته کالدرون به واندا متروپولیتانو تلاشها برای احداث یک موزه جدید در محل این استادیوم آغاز شده بود. نام این موزه جدید "قلمروی اتلتی" خواهد بود.

 

 

محتوای اختصاصی ورزش‌سه با همکاری رسمی لالیگا laliga
This Content Is Provided By Laliga In Partnership With Varzesh3

 

 

دیدگاه‌ها