کد خبر : 1700225 | 15 مرداد 1399 ساعت 13:44 | 29.1K بازدید | 3 دیدگاه

واکنش کارگزار پرسپولیس به بازداشت معاون باشگاه

بعد از علنی شدن بازداشت یکی از معاونان باشگاه، کارگزار سرخ‌ها نسبت به این موضوع واکنش نشان داد.

واکنش کارگزار پرسپولیس به بازداشت معاون باشگاه

به گزارش "ورزش سه"، کارگزار باشگاه پرسپولیس نسبت به شایعات شکل گرفته در خصوص ارتباط قرارداد آنها با بازداشت یکی از معاونان پرسپولیس واکنش نشان داد. در این بیانیه کوتاه آمده است: 

 

هوداران فهیم پرسپولیس


اخیراً برخی از خبرگزاری‌ها و صفحه های شبکه‌های اجتماعی، اخباری را در راستای نسبت دادن قرارداد کارگزاری به بازداشت یکی از مدیران میانی باشگاه پرسپولیس منتشر نموده اند و در ادامه جوسازیهای چند ماه گذشته خود به عبارتی همچون "ترکمانچای" اشاره داشته اند. 


در این ارتباط ما ضمن دعوت از این مبادی رسانه ای، به رعایت انصاف و حفظ شأن قلم و دوری از جریانهایی که هدفشان ضربه زدن به باشگاه کبیر پرسپولیس است، به اطلاع می رسانیم، همانطور که در بیانیه وزارت محترم ورزش و جوانان نیز اشاره شد موضوع بازداشت یکی از مدیران میانی در راستای مبارزه با فساد در ورزش صورت گرفته و هیچ ارتباطی به موضوع همکاری کارگزار با باشگاه پرسپولیس و قرارداد فیمابین ندارد. 


همانطور که هواداران محترم اطلاع دارند کلیه تعهدات مالی کارگزار تا این تاریخ ،در شرایط اقتصادی نابسامان فعلی و فراگیری بیماری کرونا با تمام دشواریهای اجرایی، از سوی کارگزار تأمین و به انجام رسیده است و در تلاشیم تا با کمک شما هواداران طرحهای بزرگ اقتصادی دیگری را برای باشگاه محبوبمان اجرا نماییم. 


امید است که صداقت و شفافیت سرلوحه کار همه ما در هر سمت و جایگاهی که هستیم باشد.

دیدگاه‌ها