کد خبر : 1700253 | 15 مرداد 1399 ساعت 15:45 | 33K بازدید | 5 دیدگاه

وداع مسی با کاسیاس؛ بازی مقابلت دشوار بود ایکر

لیونل مسی هم به جمع فوتبالیست هایی پیوست که به بازنشستگی ایکر کاسیاس از فوتبال واکنش نشان دادند.

وداع مسی با کاسیاس؛ بازی مقابلت دشوار بود ایکر

به گزارش "ورزش سه"، ایکر کاسیاس روز گذشته رسما خبر از خداحافظی خود با دنیای فوتبال داد. اسطوره رئال مادرید که سال های پایانی فوتبالش را در پورتو پشت سر گذاشت، به دلیل مشکلات قلبی و با توصیه پزشکان فوتبال را کنار گذاشت و قرار است از این پس در کارهای مدیریتی فوتبال فعالیت کند.

 

 

1516932

 

 

روز گذشته بسیاری از شخصیت های ورزشی به خداحافظی کاسیاس واکنش نشان دادند و لیونل مسی هم از طریق نشریه آاس با ایکر مقدس خداحافظی کرد.

مسی به آاس گفت:« ایکر خداحافظی کرد ولی او وارد تاریخ فوتبال شده است. نه تنها برای افتخاراتش در رده باشگاهی که در سطح ملی نیز او همه چیز را فتح کرد و تاریخ ساز شد.

ایکر تو دروازه بان فوق العاده ای بودی و واقعیت این است که بازی مقابلت دشوار بود. با این حال وقتی به گذشته نگاه می کنم، می بینم که چه رقابت شیرینی داشتیم و هر بار که به مصاف هم می رفتیم، این انگیزه ایجاد می شد که برای پیروزی، فراتر از سطح خودمان ظاهر شویم.»

 

لیونل مسی شاید تلخ ترین خاطرات فوتبالی کاسیاس را رقم زده باشد و او مقابل فوق ستاره آرژانتینی بیشتر از هر کسی عذاب کشید. کاسیاس خود این مساله را چندی پیش تایید کرد:« مسی خطرناک ترین مهاجمی بود که برابرش قرار گرفتم و در این تردیدی نیست. از رویارویی با او هم خاطرات خوب دارم و هم تلخ.»

 

 

دیدگاه‌ها