کد خبر : 1700274 | 15 مرداد 1399 ساعت 17:09 | 17.4K بازدید | 1 دیدگاه

در آستانه ازسرگیری لیگ قهرمانان؛

رئال، بارسا و اتلتیکو؛ سه سناریوی متفاوت چمپیونزلیگی

هنوز سه تیم لالیگایی در جریان رقابت های لیگ قهرمانان اروپا باقی مانده اند.

رئال، بارسا و اتلتیکو؛ سه سناریوی متفاوت چمپیونزلیگی

به گزارش "ورزش سه"، جمعه شب رئال مادرید در مسابقه دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مهمان منچسترسیتی خواهد بود. از طرف دیگر بارسلونا شنبه شب در همین مرحله مقابل ناپولی قرار خواهد گرفت؛ این در حالی است که دیگر تیم اسپانیایی یعنی اتلتیکومادرید پیش از این صعود خود را به جمع هشت تیم پایانی قطعی کرده و باید در بازی یک چهارم نهایی رودروی لایپزیش قرار بگیرد.

 

پس از پایان فصل 20-2019 لالیگا حالا این تیم ها تمرکز خود را روی لیگ قهرمانان اروپا قرار داده اند. همه گیر شدن ویروس کرونا به شکل برگزاری بازی ها ضربه زده و به جز دیدارهای مرحله یک هشتم سایر مسابقات در لیسبون پرتغال برگزار خواهد شد.

 

اتلتیکومادرید در مرحله یک هشتم دست به کار بزرگی زد و مدافع عنوان قهرمانی را در آنفیلد حذف کرد تا راهی یک چهارم شود. والنسیا اما مقابل آتالانتا شکست خورد و از دور مسابقات کنار رفت. در همین حال رئال مادرید و بارسلونا تیم هایی هستند که هنوز در بازی ها حاضر هستند. در این جا اما قصد داریم به وضعیت تیم های لالیگایی حاضر در چمپیونزلیگ و بازی هایشان نگاهی بیندازیم.

 

منچسترسیتی- رئال مادرید(7 آگوست)
دیدار رفت بین دو تیم رئال مادرید و منچسترسیتی پیش از همه گیری ویروس کرونا در تاریخ 26 فوریه و در پایتخت کشور اسپانیا برگزار شد. رئالی ها به لطف گل ایسکو از حریف پیش افتادند اما تیم انگلیسی پس از آن دو بار توسط گابریل ژسوس و کوین دی بروین به گل رسید تا به یک پیروزی ارزشمند در سانتیاگو برنابئو دست یافته باشد.
شاید اوضاع وقتی برای تیم زین الدین زیدان بدتر شد که سرخیو راموس در بازی رفت با کارت قرمز داور از زمین مسابقه اخراج شد. این بدان معناست که کاپیتان لوس بلانکوس در بازی جمعه شب در اتحاد غایب خواهد بود. این موضوع ضربه بزرگی برای رئال خواهد بود چرا که راموس در 11 بازی پس از شروع مجدد لالیگا نشان داد که در بهترین فرم خود به سر می برد. به نظر می‌رسد ادر میلیتائو مقابل سیتی جای راموس را خواهد گرفت اما به طور قطع نبودن رهبر در اتحاد به رئال ضربه بزرگی خواهد زد.

 

 

1516994

 

 

بارسلونا- ناپولی(8 آگوست)
بعد از تساوی 1-1 در مرحله رفت، بارسلونا در تاریخ 8 آگوست به مصاف ناپولی می رود. بعد از قرعه کشی مرحله یک هشتم نهایی مشخص شد که این دو تیم باید برای اولین بار در یک بازی رسمی در برابر یکدیگر قرار بگیرند. در بازی رفت آنتوان گریزمان تک گل بارسا را به ثمر رساند و خبر خوب برای کیکه ستین این که ستاره فرانسوی بعد از پشت سر گذاشتن یک مصدومیت، آماده تقابل با ناپولی خواهد بود. با این وجود حضور هم وطن های گریزمان یعنی ساموئل اومتیتی و عثمان دمبله برای این بازی در هاله ای از ابهام قرار دارد. همچنین سرخیو بوسکتس و آرتور ویدال نیز به علت محرومیت غایب هستند بنابراین بارسا برخی بازیکنان کلیدی خود را برابر ناپولی در اختیار ندارد پس اصلا بازی آسانی در انتظار آن ها نخواهد بود. با این حال مثلث خط حمله بلوگرانا یعنی مسی، سوارز و گریزمان مشکلی برای بازی ندارند؛ موضوعی که یک امیدواری بزرگ برای بارسا در راه شکست ناپولی و صعود به مرحله یک چهارم محسوب می شود. البته بارسا حتی با یک پیروزی بدون گل هم به این مهم دست خواهد یافت.

 

 

1516995

 

 

اتلتیکومادرید- لایپزیش(13 آگوست)
با توجه به پیروزی مهم اتلتیکومادرید مقابل لیورپول در مرحله یک هشتم، این تیم در دور یک چهارم نهایی رودر روی لایپزیش قرار می گیرد. این اولین حضور لایپزیش در جمع هشت تیم نهایی چمپیونزلیگ است اما دیگو سیمئونه بارها تاکید کرده که آن ها نباید تیم آلمانی را دست کم بگیرند.
اتلتیکومادرید لالیگا را با رتبه سومی به پایان رساند. در واقع به نظر می‌رسد که تیم دیگو سیمئونه در بهترین زمان ممکن به فرم فوق العاده ای رسیده است و از طرف دیگر بدون هیچ مصدوم خاصی پا به مرحله یک چهارم نهایی خواهد گذاشت. این مسابقه در شهر لیسبون برگزار می شود و اتلتیکو امید زیادی برای پیروزی و حضور در نیمه نهایی دارد.

 

 

1516997

 

 

محتوای اختصاصی ورزش‌سه با همکاری رسمی لالیگا laliga
This Content Is Provided By Laliga In Partnership With Varzesh3

دیدگاه‌ها