کد خبر : 1700289 | 15 مرداد 1399 ساعت 18:00 | 44.7K بازدید | 1 دیدگاه

رفتار باورنکردنی والنسیا با خرید جدید سیتی!

فران تورس، خرید جدید منچستر سیتی در مصاحبه ای با مارکا صحبت‌های جالبی را درباره رفتاری که در یک مقطع باشگاه والنسیا با او داشته، مطرح کرد.

رفتار باورنکردنی والنسیا با خرید جدید سیتی!

به گزارش "ورزش سه"، در آخرین دقایق شب گذشته بود که باشگاه منچسترسیتی به شکل رسمی اعلام کرد که یکی از بهترین استعدادهای فوتبال اسپانیا و اروپا یعنی فران تورس را با قراردادی به ارزش 21 میلیون پوند به خدمت گرفته است.

 

 

1517004

 

 

فران تورس حالا در مصاحبه ای صحبت های عجیبی را در رابطه با رفتار والنسیا با او و اصرار آنها برای فروش این بازیکن مطرح کرده است. او در این باره گفت: " اولین بار در تابستان گذشته و بعد از پایان یافتن مسابقات زیر 19 سال فوتبال اروپا به ترک والنسیا فکر کردم. باشگاه شخصاً به من گفت که دیگر رویم حساب نمی‌کند و من پنجمین وینگر تیم محسوب می شوم. آنها به من گفتند که بازیکنان دیگر در موقعیت بهتری نسبت به من قرار دارند.

 

تورس در ادامه گفت: " چنین رفتاری ضربه بسیار سخت و بزرگی برای من بود. اتفاق بدتر اما این بود که آنها من را در بازار نقل و انتقالاتی قرار داده و به تیم های دیگر اسپانیایی پیشنهاد دادند. از سوی 12 باشگاه اسپانیایی از جمله لوانته و یک تیم از دسته دوم تماس هایی گرفته شد. آن زمان بود که به ترک والنسیا فکر کردم. مشکل اینجا بود که چند نفر در داخل باشگاه و تعدادی روزنامه‌نگار به دنبال آسیب زدن به من بودند. نمی خواستم در شرایط بدتر از این والنسیا را ترک کنم چرا که من یک هوادار این تیم هستم.

 

 

 

1515364

 

 

وقتی باشگاه تصمیم گرفت من را به تیم اصلی منتقل کند، فشار زیادی به وجود آمد و این تنها مختص به من نبود و حتی خانواده ام را هم هدف قرار دادند. همه آنها اعتقاد داشتند که من شکست خواهم خورد. البته باید بگویم که خبرنگاران دیگری نیز وجود داشتند که عشق و محبت زیادی را به من القا کردند. با وجود همه اینها مطمئن هستم که روزی به والنسیا باز خواهم گشت."

 

دیدگاه‌ها