کد خبر : 1700305 | 15 مرداد 1399 ساعت 19:53 | 22.7K بازدید | 1 دیدگاه

خداحافظی ژاوی با کاسیاس؛ مرور یک خاطره تاریخی

ژاوی، ستاره سابق بارسلونا نیز وداعی دوستانه و احساسی با ایکر کاسیاس داشته است.

خداحافظی ژاوی با کاسیاس؛ مرور یک خاطره تاریخی

به گزارش "ورزش سه"، ژاوی سالها در تیم ملی اسپانیا همبازی و در بارسلونا رقیب ایکر کاسیاس بود و رابطه فوق العاده ای با او داشت. به نظر می رسد سرمربی فعلی السد به این نامه به اختلافات سال 2011 بین بازیکنان رئال مادرید و بارسلونا در دوران حضور ژوزه مورینیو و پیشقدم شدن ایکر کاسیاس برای حل این داستان اشاره داشته است. برخی معتقدند این رفتار کاسیاس در نهایت منجر به اختلاف او با مورینیو و در ادامه جدایی از رئال مادرید شد.

 

1517027

 

ژاوی نوشت: "ایکر، ممنون که در این 23 سال ما همبازی، رقیب و مهمتر از همه دوست بوده ایم. در طول این سالها من شاهد این بودم که تو چگونه به عنوان یک بازیکن حرفه ای و به عنوان یک فرد چگونه رشد کردی. ما با هم پیروزی ها و شکست های زیادی را زندگی کردیم.

 

ما با دعوا کردیم و بعد آشتی کردیم. اگرچه بسیاری بر این باورند که فوتبال مهمترین چیز در زندگی ما است، اما می دانیم که اینگونه نیست. ما می دانیم که آنچه مهم است احترام و تکریم افراد است. و به همین دلیل ما توانسته ایم همه درگیری ها را با هم حل کنیم و دوستی عمیقی به وجود آوریم. تبریک به خاطر کارنامه درخشان، دوست من. برای تو در این مرحله جدید از زندگی بهترین آرزوها را دارم. ممنون از تو ایکر."

دیدگاه‌ها