کد خبر : 1700352 | 16 مرداد 1399 ساعت 02:31 | 20.5K بازدید | 0 دیدگاه

کونته و تغییر احوال ناگهانی؛ تشکر از مدیران اینتر!

آنتونیو کونته، سرمربی اینتر به تمجید از رویکردبازیکنانش در دیدار مقابل ختافه پرداخت.

کونته و تغییر احوال ناگهانی؛ تشکر از مدیران اینتر!

به گزارش "ورزش سه"، امشب نراتزوری در دیدار دشوار با دو گل ختافه را مغلوب کرده و راهی جمع هشت تیم برتر لیگ اروپا شد. آنتونیو کونته در پایان این دیدار و بر خلاف عصبانیت چند روز قبل، از مدیران باشگاه به خاطر دائمی کردن خرید الکسیس سانچس از یونایتد تشکر کرد.

 

آنتونیو کونته گفت: "ما به خوبی می دانستیم که چه مشکلاتی که این بازی می تواند در انتظارمان باشد. ختافه بازی را هجومی آغاز کرد، آنها به دنبال توپ دوم و بازی فیزیکی بودند. ختافه در ابتدا قوی تر بود، اما در ادامه ما بازی را در دست گرفتیم و شروع به حرکت دادن توپ و پاس دادن کردیم.

 

1516232

 

صعود در لیگ اروپا فرصتی برای کسب تجربه است. من از عملکرد تیم خوشحالم، اما ما می توانستیم حتی با نتیجه بهتری پیروز شویم. خوشحالم که بازیکنان اینتر ثابت کردند که می خواهند به جلو حرکت کنند و هنوز آماده رفتن به تعطیلات نیستند.  روملو لوکاکو گل مهمی زد، او کمی دیر وارد جریان بازی شد و در 20 دقیقه اول شرایط خوبی نداشت، اما در ادامه خیلی خوب بازی کرد.

 

من فکر می کنم دائمی کردن قرارداد الکسیس سانچس کار فوق العاده بود که توسط باشگاه انجام شد. با توجه به شرایطی که ما توانستیم الکسیس را جذب کنیم، انتقال خیلی خوبی بود. من برای کریستین اریکسن مثل همه بازیکنان خوشحالم، او برای رسیدن به موقعیت مورد نظر خود نیازمند به رقم خوردن برخی اتفاقات است و ناگهان همه چیز مثبت به نظر می رسد."

دیدگاه‌ها