کد خبر : 1700360 | 16 مرداد 1399 ساعت 09:25 | 15.9K بازدید | 0 دیدگاه

بیانیه رسمی PSG درباره وضعیت امباپه و وراتی

حضور دو ستاره پاری سن ژرمن مقابل آتالانتا در لیگ قهرمانان اروپا در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

بیانیه رسمی PSG درباره وضعیت امباپه و وراتی

به گزارش "ورزش سه"، در جریان مسابقه بین دو تیم پاری سن ژرمن و سنت اتین در فینال جام حذفی فرانسه بود که کیلیان امباپه دچار مصدومیت شد تا حضورش در دیدار مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل آتالانتا در هاله‌ای از ابهام قرار بگیرد.

 

 

1515856

 

 

از طرف دیگر روز گذشته بود که برخی از رسانه‌های فرانسوی از جمله اکیپ گزارش دادند که مارکو وراتی بر اثر برخورد با اریک چوپوموتینگ در تمرینات پاری سن ژرمن با یک مصدومیت جدی روبرو شده و احتمالا به تقابل برابر آتالانتا نخواهد رسید.

 

حالا اما باشگاه فرانسوی درباره وضعیت مصدومیت این دو ستاره خود بیانیه ای صادر کرده است. در بیانیه PSG در این باره آمده است: " وراتی در جریان تمرینات با ضربه سنگینی روبرو شد که کبودی نسبتاً شدیدی را برای او به همراه داشته است. به نظر می رسد که او دچار آسیب عضلانی شده و وضعیتش طی 72 ساعت آینده مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

 

 

1447894

 

 

امباپه اما طبق برنامه‌ریزی از قبل تعیین شده روند ریکاوری و بهبود خود را ادامه می‌دهد. او فعلاً بدون توپ در حال تمرین کردن است و برای برگشت آماده می شود. همچنین لوین کوروزاوا نیز از دو هفته آینده آماده حضور در تمرینات خواهد بود."

دیدگاه‌ها