کد خبر : 1700414 | 16 مرداد 1399 ساعت 13:55 | 14.3K بازدید | 0 دیدگاه

رسمی؛ قرارداد الکسیس سانچز با اینتر دائمی شد

قرارداد الکسیس سانچز با اینتر دائمی شد و او تا سال 2023 در نراتزوری ماندگار خواهد بود.

رسمی؛ قرارداد الکسیس سانچز با اینتر دائمی شد

به گزارش "ورزش سه"، الکسیس سانچز بعد از پشت سر گذاشتن چهارفصل فوق‌العاده در آرسنال نهایتاً در تابستان 2018 از این تیم جدا شد و به منچستریونایتد پیوست. ستاره شیلیایی اما هیچگاه نتوانست روزهای خوبی را در اولدترافورد تجربه کند؛ موضوعی که باعث شد او در نقل و انتقالات تابستانی گذشته با قراردادی قرضی راهی اینتر شود.


الکسیس سانچز در ابتدای حضور خود در نراتزوری نیز نتوانست عملکرد قابل قبولی ارائه دهد و مصدومیت شدید او در اوایل فصل اوضاع را برایش بدتر هم کرد؛ موضوعی که باعث شد شایعات زیادی در رابطه با احتمال جدایی او از اینتر در پایان فصل به گوش برسد. با این حال درخشش این بازیکن بعد از پیگیری مجدد بازی ها باعث شد که نراتزوری برای انتقال دائم این بازیکن به جوزپه مه آتزا علاقه نشان دهد.

 

شب گذشته بود که مدیر ورزشی باشگاه اینتر اعلام که به زودی قرارداد الکسیس سانچز دائمی خواهد شد و اوله گنار سولسشر نیز در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی منچستر یونایتد مقابل لاسک این موضوع را تایید کرد. در همین رابطه لحظاتی پیش به شکل رسمی اعلام شد که قرارداد الکسیس سانچز با اینتر به شکل دائمی درآمده و او تا سال 2023 در نراتزوری باقی خواهد ماند.

 

 

1517116

دیدگاه‌ها