کد خبر : 1700604 | 17 مرداد 1399 ساعت 10:30 | 11.8K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش سانچز به دائمی شدن قراردادش با اینتر

الکسیس سانچز، ستاره شیلیایی اینتر از دائمی شدن قراردادش با این تیم ابراز خوشحالی کرد.

واکنش سانچز به دائمی شدن قراردادش با اینتر

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته بود که باشگاه اینتر به شکل رسمی اعلام کرد قرارداد الکسیس سانچز با این تیم دائمی شده و او تا پایان سال 2023 در نراتزوری ماندگار خواهد بود. در واقع به نظر می رسد که ستاره شیلیایی با وجود شروع ناامیدکننده در اینتر اما در مسابقات پس از قرنطینه به فرم خوب گذشته خود برگشته و به نوعی توسط آنتونیو کونته احیا شده است.

 

 

1515470

 

 

سانچز حالا در صفحه توییتر خود نسبت به دائمی شدن قراردادش با این واکنش نشان داده و نوشته است: " سلام به هواداران اینتر. من بسیار خوشحالم که در اینجا و کنار شما هستم. فکر می‌کنم که این تمایل برای ماندن در اینجا برای من وجود داشت چرا که خانواده ای پیدا کردم که همه آن ها تشنه جنگیدن و موفقیت برای باشگاه هستند.

 

من انگیزه‌های فراوانی دارم و می‌خواهم با باشگاه چیزهای زیادی برنده شوم به همین دلیل از حضور در اینجا بسیار خوشحال هستم. با شما و برای بردن چیزهای زیاد."

 

سانچز در فصل 20-2019 سری آ در 22 بازی برای اینتر به میدان رفت و آمار نسبتا خوب 4 گل و 8 پاس گل را از خود به ثبت رساند تا با وجود انتقادات اولیه، سران نراتزوری را برای دائمی کردن قراردادش اغوا کرده باشد.

دیدگاه‌ها