کد خبر : 1700416 | 16 مرداد 1399 ساعت 14:10 | 102.8K بازدید | 6 دیدگاه

بازهم زیدان و بیل و اوضاع رو به وخامت

تنفر، تنفر؛ این بدترین رابطه تاریخ فوتبال است

به نظر می‌رسد که رابطه بین زین‌الدین زیدان و گرت بیل هیچگاه درست شدنی نخواهد بود.

تنفر، تنفر؛ این بدترین رابطه تاریخ فوتبال است

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از مارکا، گرت بیل برای تقابل با سیتی در دیدار برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به منچستر سفر نخواهد کرد؛ موضوعی که حالا بیش از پیش رابطه فوق العاده بد او با سرمربی فرانسوی یعنی زین الدین زیدان را نمایان کرده است و به نوعی نشان می‌دهد که هیچ چیزی بین این دو نفر قابل حل شدن نیست.

 

قبل‌تر از این مارکا گزارش داده بود که مشکل بین این دو نفر ربط چندانی به مسائل فنی ندارد و بیشتر شخصی به نظر می رسد. از طرفی کم تر شاهد این بوده ایم که بین زیدان و بیل گفتگو شکل بگیرد. هفته‌ها گذشته، رئال مادرید سی و چهارمین جام لالیگا را هم به ویترین خود اضافه کرده اما هیچ تغییری در رابطه این دو نفر ایجاد نشده است. در واقع هیچ دیالوگی شکل نمی‌گیرد و اینطور به نظر می‌آید که گویی آنها هیچ حرفی با یکدیگر ندارند.

 

زیدان و بیل با یک بی تفاوتی کم نظیر یکدیگر را نادیده می گیرند. درست است که ستاره ولزی هرگز به زین الدین زیدان بی احترامی نکرده است اما بسیاری از ژست های گرت بیل مانند رفتارش بعد از فینال کیف، غیرقابل هضم و عجیب به نظر می رسند.

 

 

1517120

 

 

بازگشت زین‌الدین زیدان به رئال مادرید در اواخر فصل 19-2018 اصلا خبر خوبی برای گرت‌بیل نبود تا جایی که این بازیکن در نقل و انتقالات تابستانی گذشته تا آستانه جدایی از لوس بلانکوس پیش رفت و حتی خود زیدان نیز اعلام کرد که دیگر هیچ نیازی به او ندارد اما نهایتاً پس از کش و قوس‌های فراوان همکاری بین این دو نفر ادامه یافت. 

 

با وجود ماندگار شدن بیل در رئال مادرید اما رابطه بین او و زیدان نه تنها بهتر نشد بلکه رو به وخامت رفت تا جایی که حالا مرد فرانسوی این بازیکن را حتی برای دیدار مقابل منچسترسیتی دعوت نکرده و این یعنی زیدان نمی خواهد حتی بیل را در هواپیما ببیند‌.

 

البته عدم دعوت از گرت بیل برای دیدار مقابل سیتی خیلی برای سران باشگاه رئال ‌مادرید عجیب نیست چرا که آنها نیز از رابطه بد بین این دو نفر مطلع هستند. درواقع بسیاری جدایی ستاره ولزی از رئال مادرید در نقل و انتقالات پیش رو را بهترین گزینه می‌دانند؛ اتفاقی که در مورد خامس رودریگز نیز قطعی به نظر می‌آید اما بیل و ایجنتش تمایل زیادی به جدایی نشان نمی‌دهند.

 

 

1517121

 

 

سران لوس بلانکوس هرگز مایل نبودند که کار به اینجا بکشد و انتظار داشتند که یک تعامل حداقلی بین این دو نفر شکل بگیرد اما هیچگاه چنین اتفاقی رخ نداد تا همه چیز به وضعیت حال حاضر منجر شود؛ وضعیتی که رابطه زیدان و گرت بیل را به یک ارتباط غیر قابل بازگشت تبدیل کرده است.

 

حقیقت این است رئال مادرید در اتحاد وضعیت دشواری را پشت سر خواهد گذاشت اما با این وجود زیدان ترجیح داده که گرت بیل و خامس رودریگز را با خود به منچستر نبرد. در واقع از رفتار زیدان می‌توان این برداشت را داشت که او این دو نفر را جز تیم خودش نمی داند؛ به خصوص بیل. رابطه ای که هیچ امیدی برای بهبودی آن وجود ندارد اما مشخص نیست که چه زمانی به طور کلی پایان می یابد.
 

دیدگاه‌ها