کد خبر : 1700466 | 16 مرداد 1399 ساعت 19:25 | 8.1K بازدید | 0 دیدگاه

سامان قدوس: بازی در لیگ دسته دوم فرانسه سخت است

بازیکن ایرانی تیم فوتبال آمیان بازی در لیگ دسته دوم فرانسه را دشوار توصیف کرد.

سامان قدوس: بازی در لیگ دسته دوم فرانسه سخت است
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از le11amienois فرانسه، سامان قدوس درباره شکست آمیا در سومین دیدار تدارکاتی پیش‌فصل لیگ دسته دوم فرانسه با وجود ارائه نمایش خوب، گفت: معتقدم که ما بازی به بازی و پس از هر تمرینی بهتر می‌شویم و در حال پیشرفت هستیم. البته هنوز هم نیاز به اصلاح داریم، زیرا رقابت در لیگ دسته دوم فرانسه بسیار سخت است.  ما در بازی اخیر تدارکاتی باختیم و یک ضربه پنالتی را هم در پایان از دست دادیم. با این وجود تیم‌مان در حال پیشرفت است.

مهاجم ایرانی آمیا در واکنش به این پرسش که خط حمله تیمش با حضور او و ایجاد فرصت‌های متعدد به خوبی پیشرفت کرده است، اظهار داشت: بله، همین‌طور است. در این بازی فرصت‌های بیشتری نسبت به بازی قبلی خلق کردیم. در هر بازی عملکردی بهتر نسبت به گذشته داریم و این نشانه خوبی برای من است.

 

سامان قدوس در مورد رضایتش از نتایج آمیا گفت: من هرگز زمانی که بازنده می‌شویم، خوشحال نیستم. البته زمانی که به روند آماده‌سازی بدون توجه به نتایج نگاه می‌کنید، برایم رضایت‌بخش است. اکنون دیگر زمان پیروزی ماست تا به اعتمادبه‌نفس لازم دست یابیم. امیدوارم در بازی شنبه آینده پیروز شویم.

وی در پایان با اشاره به حضور بازیکنان جدید و جوان در آمیا گفت: بازیکنان جوان به خوبی تلاش می‌کنند و بهتر می‌شوند. باید بازیکنانی جذب شوند تا در هر پستی رقابت باشد.

دیدگاه‌ها