کد خبر : 1702468 | 26 مرداد 1399 ساعت 13:10 | 29.2K بازدید | 0 دیدگاه

باشگاه انگلیسی‌، مقصد بعدی سامان قدوس

وبسایت سوئدی fotbollskanalen از مذاکره سامان قدوس ملی پوش کشورمان با باشگاه انگلیسی برنت فورد خبر داد.

باشگاه انگلیسی‌، مقصد بعدی سامان قدوس

به گزارش "ورزش سه"، وبسایت سوئدی fotbollskanalen گزارش داد که سامان قدوس ملی پوش کشورمان و بازیکن باشگاه فرانسوی آمیان در حال مذاکره با تیم انگلیسی برنتفورد است.

 

1507862

 

سامان قدوس فصل گذشته در لیگ1 فرانسه با پیراهن آمیان به میدان می رفت. فصلی که قدوس بدون تردید از آن راضی نیست. قدوس در ابتدای این فصل بعد از آنکه با باشگاه اسپانیایی اوئسکا درگیری حقوقی پیدا کرد به مدت چهار ماه از بازی کردن محروم بود و در نهایت به آمیان پیوست.

 

فیفا در نهایت رای به محکومیت قدوس داد و او محکوم شد به همراه باشگاه سوئدی سابقش اوسترسوند چهل میلیون یورو هم به اوئسکا بپردازد. هم باشگاه اوسترسوند و هم قدوس به دادگاه بین المللی ورزش شکایت کرده و خواهان فرجام خواهی شده اند ولی حکم این دادگاه هنوز اعلام نشده است.

 

بعد از پشت سر گذاشتن یک فصل دشوار در آمیان که به سقوط این تیم از لیگ1 منجر شد قدوس اخیراً به این وبسایت سوئدی گفته بود که به دنبال حضور در باشگاهی دیگر است. قدوس گفته بود اگر پیشنهاد خوب و جذابی به دستش برسد با انتقال مخالفت نخواهد کرد.

 

حالا این رسانه سوئدی می‌گوید قدوس در حال مذاکره با باشگاه انگلیسی برنتفورد است. fotbollskanalen حتی مدعی است که قدوس به زودی با این تیم قرارداد امضا خواهد کرد. حتی پیش از ماجرای درگیری حقوقی با اوئسکا شایعاتی مطرح بود مبنی بر اینکه قدوس مذاکراتی با برنتفورد انجام داده. ولی این شایعات در نهایت به واقعیت تبدیل نشد و او سر از آمیان درآورد.

دیدگاه‌ها