کد خبر : 1700470 | 16 مرداد 1399 ساعت 19:29 | 8.6K بازدید | 3 دیدگاه

کیانی از ترکیب اصلی جاماند؛

اعلام ترکیب سپاهان مقابل نساجی مازندران

امیرقلعه نویی ترکیب یازده نفره تیمش برابر نساجی مازندران را اعلام کرد.

اعلام ترکیب سپاهان مقابل نساجی مازندران

به گزارش "ورزش سه"، سپاهانی‌ها در آخرین دیدار برابر استقلال تهران در شرایطی شکست خوردند که اعتقاد به اشتباهات داوری در تعیین نتیجه بازی داشتند و حالا به دلیل کارت هایی که در همان مسابقه نصیبشان شده است، 2 بازیکن این تیم یعنی امید نورافکن و شایان مصلح از ترکیب اصلی دور مقابل نساجی مازندران دور مانده‌اند. 

 

نیازمند گزینه همیشگی 


حدس زدن اینکه نیازمند مثل همیشه گلر اصلی سپاهان خواهد بود کار سختی نیست.

 

بازگشت طیبی به ترکیب اصلی 


 در قلب خط دفاعی شاهد حضور دوباره محمد طیبی در کنار مهدی زاده و زوج سازی این دو بازیکن هستیم. در سمت راست خط دفاعی مرتضی منصوری مانند سایر بازی ها به میدان خواهد رفت و پست سمت چپ خط دفاعی نیز به مهدی ترکمان سپرده شده است.

 

کیانی از ترکیب اصلی دور ماند !

 

در خط میانی امیرقلعه نویی به دلیل محرومیت نورافکن مجبور به ایجاد تغییراتی است. نورافکن به دلیل محرومیت نمی تواند برای تیمش بازی کند و ولادیمیر کومان با نمایش خوبی که مقابل استقلال ارائه کرد، در ترکیب اصلی جایگزین او شده، تا در کنار سروش رفیعی که محرومیت را پشت سر گذاشته و محمد کریمی، دو بازیکن دیگر خط میانی تیم باشند. نکته جالب توجه در ترکیب سپاهان غیبت مهدی کیانی است که برای اولین مرتبه بدون اینکه محروم یا مصدوم باشد، در ترکیب اصلی حضور ندارد. 

 

1513711

 

مثلث خط هجومی؛ مثل مصاف با استقلال 


 
در دیدار برابر استقلال محمدرضا حسینی به عنوان وینگر راست بازی کرد و محمد محبی هم مثل همیشه وینگر چپ بود و جلوتر از این دو بازیکن، استنلی کی روش در نوک بخش تهاجمی تیم قرار داشت. این ترکیب در دیدار حساس برابر نساجی مازندران نیز وظیفه انجام کارهای هجومی تیم را برعهده دارد.

 

ترکیب سپاهان مقابل نساجی مازندران؛


پیام نیازمند – مهدی ترکمان، محمدرضا مهدی زاده، محمد طیبی، مرتضی منصوری، محمد کریمی، سروش رفیعی، ولادیمیر کومان، محمد محبی، محمدرضا حسینی و استنلی کی روش.

این دیدار امشب از ساعت 20:30 در ورزشگاه نقش جهان برگزار می شود.

دیدگاه‌ها