کد خبر : 1700527 | 16 مرداد 1399 ساعت 22:43 | 9.1K بازدید | 0 دیدگاه

سهراب مثل دیه گو سیمونه پر جنب و جوش

دیدار حساس تیم های استقلال و شهر خودرو با نتیجه 2بر2مساوی به پایان رسید

به گزارش"ورزش سه" دیدار تیم های استقلال و شهر خودرو در نبرد تیم های مدعی کسب سهمیه با نتیجه تساوی 2بر 2 به پایان رسید .دیداری که بین دو هم بازی قدیمی سهراب بختیاری زاده سرمربی شهر خودرو و فرهاد مجیدی برگزار شد.


دیدار دو تیم با گل مهربان در نیمه اول به نفع شاگردان سهراب به پایان رسید ،آن ها دو گل در نیمه دوم خوردند و با کاشته خلعتبری امیدها را همچنان برای کسب سهمیه برای نماینده مشهد زنده نگه داشتند.
سهراب که قبل ازبازی از شب سخت استقلال گفته بود با هجومی ترین ترکیب ممکن به زمین آمد و حتی میشه گفت شایسته برد در این دیدار سخت و نفسگیر بود .دیداری که استقلالی ها هم می توانند ادعا کنند می توانستند برنده مسابقه  باشند.

1517275


سهراب که چندی قبل پیشنهاد سرمربیگری تیم ملی جوانان رد کرده بود در زمان سرمربیگری چند ماهه مجیدی در تیم ملی امید نیز  پیشنهاد اول او برای دستیاری بود که مورد موافقتش قرار نگرفت. 


سهراب که با فرهاد سابقه کسب نایب قهرمانی آسیا را در کارنامه دارد و با استقلال دو بار به این مقام رسیده است با جنب و جوش زیاد کنار زمین یادآور هیجان های 90دقیقه ای دیگو سیمونه مربی آتلتیکو مادرید در این بازی پر از حادثه بود.
تیم سهراب که در جام حذفی از گردونه رقابت ها حذف شده است باید در دو هفته آینده پیروز شود و سایر نتایج باب میلش باشد تا به لیگ قهرمانان سال آینده برسد.

 

1517274

دیدگاه‌ها