کد خبر : 1700529 | 16 مرداد 1399 ساعت 22:55 | 11.4K بازدید | 0 دیدگاه

هشدار گواردیولا: در CL اشتباه یعنی پایان کار!

پپ گواردیولا می‌گوید لیگ قهرمانان رقابتی بیرحم است و او از این می ترسد که تیمش مثل سالهای گذشته در دیدار مقابل رئال با شرایط دشوار روبرو شده و مجازات شود.

هشدار گواردیولا: در CL اشتباه یعنی پایان کار!

به گزارش "ورزش سه"، با اینکه منچسترسیتی در دیدار رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان موفق شده حریفش رئال مادرید را در خانه خود 2-1 شکست دهد و از شانس بیشتری برای صعود از این مرحله برخوردار است ولی پپ گواردیولا سرمربی سیتی در آستانه بازی برگشت دو تیم در اتحاد به بازیکنانش هشدار داد.

 

1517277

 

گواردیولا که به خاطر دارد در سال 2018 در همین رقابتها یعنی لیگ قهرمانان چطور تیمش در آنفیلد تنها در عرض 19 دقیقه در نیمه اول بازی سه گل دریافت کرد و حذف شود. سیتیزنها فصل بعد در مقابل تاتنهام هم با شرایطی مشابه روبرو شده و از دور رقابتها کنار رفتند. منبع اصلی نگرانی گواردیولا در آستانه بازی با رئال همین است.

 

گواردیولا در یک کنفرانس خبری در آستانه بازی فردا شب تیمش با رئال گفت: " بله بدون شک نگران هستم. مهمتر از گل خوردن نحوه دریافت گل است. وقتی حریف ما عالی کار می‌کند و گل می‌زند باید این را بپذیریم ولی خیلی از گلهای ما در شرایطی دریافت شده که نباید این اتفاق می افتاده. نباید اجازه بدهیم چنین اتفاقی تکرار شود چون اشتباه کردن در چنین تورنمنتی مجازات سنگینی در پی دارد".

 

1517276

 

سرمربی منچسترسیتی در ادامه گفت: " ما این را می‌دانیم و بارها درباره اش صحبت کرده ایم. بارها و بارها حتی سال گذشته و امسال. ما اگر می خواهیم تیم بهتری باشیم و شانس خیلی زیادی برای قهرمانی در این رقابت داشته باشیم باید از این نظر خیلی بهتر کار کنیم".

 

 

دیدگاه‌ها