کد خبر : 1700550 | 16 مرداد 1399 ساعت 23:44 | 14.9K بازدید | 1 دیدگاه

مجیدی، نکونام، یحیی و حالا قلعه نویی

فکری مقاوم در برابر همه نام های بزرگ(عکس)

محمود فکری در هشتمین بازی اش به عنوان سرمربی نساجی یک نتیجه عالی دیگر به دست آورد و حالا او و تیمش می توانند رویای حضور در رتبه های جذاب تری را در سر بپرورانند.

فکری مقاوم در برابر همه نام های بزرگ(عکس)

به گزارش" ورزش سه" فکری در فاصله سه هفته مانده به پایان رقابت های لیگ برتر با نساجی دست به کار بزرگی زد و سپاهان را با نتیجه یک بر صفر شکست داد. این چهارمین برد برد فکری از زمان حضورش روی نیمکت نساجی بود ضمن اینکه او در هشتمین بازی اش به عنوان سرمربی این تیم شکست را تجربه نکرد. 


فکری با نساجی توانسته تیم های تراکتور ، ماشین سازی ، فولاد و سپاهان را شکست بدهد که سه تیم از این بین تیم های بالانشین جدول و از مدعیان کسب سهمیه هستند. جالب است او در 4 بازی دیگر برابر صنعت نفت، نفت مسجدسلیمان، استقلال و پرسپولیس توانسته مساوی و یک امتیاز را بگیرد.

 

1517306


نگاهی به بازی های نساجی کار بزرگ این مربی 51 ساله را نشان می دهد. او در این هشت بازی با هفت تیم بالای جدولی بازی کرده و در برابر آن ها یا برنده بوده یا مساوی گرفته است.


این بازی ها برای فکری یک نوع آزمون هم بوده است ؛ تقابل با یحیی گل محمدی که تقریبا همنسل و همسن و سال او است و با پرسپولیس اولین قهرمانی اش در لیگ برتر را تجربه کرد، تقابل با مهدی تارتار یکی دیگر از مربیان همنسلش که تیم خوبی در مسجد سلیمان ساخته است. اما سه جدال رودرروی فکری در این هشت مسابقه برایش ارزش دیگری دارند. جدال با فرهاد مجیدی و جوادنکونام به عنوان مربیان جوان استقلالی توانست چهره جدیدی را برای آینده نیمکت این تیم مطرح کند. اما تقابل فکری با قلعه نویی ، کسی که زمانی به عنوان مربی او در استقلال حضور داشته ، شاید مهمترین امتحان فکری بود .


فکری با نتایجی که با نساجی و در برابر تیم های بزرگ و مربیان سرشناسان گرفته حالا یک آلترناتیو بزرگ برای تمام مربیان استقلالی برای رسیدن به نیمکت این تیم به حساب می آید. از قلعه نویی تا نکونام و مجیدی.

 

1517307

دیدگاه‌ها