کد خبر : 1700532 | 16 مرداد 1399 ساعت 22:59 | 15.7K بازدید | 3 دیدگاه

نساجی با فکری علیه بیگ فایو؛ 11 امتیاز طلایی!

پرشورهای قائمشهری این روزها قطعا بیش از هر زمان دیگری حسرت دیدارهای بدون تماشاگر و محروم بودن از حمایت تیم قابل احترام خود را می‌خورند؛ تیمی که توانسته تمام مدعیان بالای جدول را در نیم فصل دوم برای شکست ناکام بگذارد.

نساجی با فکری علیه بیگ فایو؛ 11 امتیاز طلایی!

به گزارش "ورزش سه"، نساجی با هدایت محمود فکری مقابل پنج تیم صدرنشین فوتبال ایران به 11 امتیاز دست یافته و تنها مقابل سرخابی‌ها کار را با تساوی خاتمه داد. محمود فکری در تجربه حضور روی نیمکت نساجی یک اتفاق ویژه به نام خود کرده تا هواداران این تیم بیش از هر زمان دیگری حسرت دوری از سکوها و حمایت این تیم را داشته باشند.

 

سرمربی نساجی که در اواسط فصل هدایت آنها را برعهده گرفته، توانسته با نمایشی دیدنی مقابل پرسپولیس، استقلال، تراکتور، سپاهان، فولاد خوزستان به 11 امتیاز دست یافته و البته با ذکر این نکته که آنها در ادامه با شهرخودرو نیز تقابل خواهند داشت.

نساجی که تا قبل از شروع دوباره لیگ به دلیل مشکلات شیوع کرونا، یکی از گزینه‌های سقوط محسوب می‌شد اکنون توانسته با کسب نتایجی جالب توجه خود را به رتبه هشتم جدول برساند. در تصاحب این رتبه البته باید نمایش دیدنی آنها مقابل 5 تیم بالای جدولی را قابل توجه دانست، جایی که با دستیابی به 11 امتیاز خاتمه یافته است. 

 

1517289

 

نساجی با شروع دوباره لیگ توانسته شانزده امتیاز کسب کند، این در حالیست که آنها پیش از این طی 20 بازی ابتدایی لیگ تنها 20 امتیاز و میانگین 1 امتیاز در هر بازی را کسب کرده بودند ولی در ادامه فصل و در این مقطع به میانگین جالب توجه 2 امتیاز در هر بازی دست یافته‌اند. با این حال نکته جالب توجه این حدنصاب امتیازگیری رقبای این تیم است؛ آنها برابر ماشین سازی، فولاد، تراکتور و سپاهان به سه امتیاز کامل بازی دست یافته‌اند و مقابل استقلال، پرسپولیس، نفت آبادان و نفت مسجدسلیمان نیز با تساوی به کار پایان دادند. 

 

نساجی که فصل گذشته با دستیابی به 36 امتیاز به رتبه دهم جدول دست یافته بود، اکنون در فاصله دو هفته مانده به پایان و در حالیکه که دو دیدار بعدی خود را باید برابر ذوب آهن و شهرخودرو برگزار کند به امتیاز 38 رسیده و جایگاه هشتم را از آن خود کرده است و احتمالا اینکه در پایان لیگ رتبه آنها تک رقمی نباشد، کاملا بدبینانه به نظر می‌رسد و باید دید محمود فکری با جادوی خود قادر خواهد بود به این روند ادامه دهد و بیش از هر زمان دیگری حسرت هواداران این تیم را برای دوری از سکوهای وطنی و حمایت از این تیم قابل احترام را افزایش دهد یا خیر.

 

1517291

دیدگاه‌ها