کد خبر : 1700555 | 16 مرداد 1399 ساعت 23:49 | 10.7K بازدید | 0 دیدگاه

خلعتبری: باوجود اشتباهات داوری می‌توانستیم ببریم

زننده گل دوم شهر خودرو معتقد است که علی رغم اشتباهات داوری آن‌ها می‌توانستند با سه امتیاز زمین را ترک کنند.

خلعتبری: باوجود اشتباهات داوری می‌توانستیم ببریم

به گزارش "ورزش سه"، محمد رضا خلعتبری یک‌بار دیگر توانایی‌های خودش را با زدن کاشته بسیار زیبا نشان داد و توانست گل تساوی تیمش را به ثمر برساند.


وی پس از پایان دیدار درباره این بازی گفت: «بازی مقابل استقلال همیشه سخت است و این تیم با روحیه کاملا خوبی به مصاف ما آمد. ما هم برای گرفتن هر سه امتیاز این دیداربه میدان رفته بودیم که متاسفانه بازی بر وفق مراد ما پیش نرفت.»


مهاجم با تجربه شهرخودرو در خصوص داوری این دیدارهم که بر ضرر این تیم بود اظهار داشت: «البته نمی‌شود همه تقصیرات را بر گردن آقای کاظمی انداخت، چراکه پنالتی را کمک داورمسابقه اعلام کرد، ضمن اینکه من فکر میکنم گل اول استقلال هم در شرایط آفساید به ثمر رسید. اما علی رغم تمام این اتفاقات من معتقدم می‌توانستیم برنده این دیدار باشیم.»


او در ارتباط بااینکه قبل از به وقوع پیوستن پنالتی داور باید خطایی را پشت محوطه جریمه استقلال به نفع شهر خودرو اعلام می‌کرد بیان کرد: «من چون خودم این صحنه را ندیدم  دقیقا نمی‌توانم اظهار نظری کنم.»


او درباره اعتراضات زیاد کادر فنی شهرخودرو هم گفت: «خب وقتی هم گل استقلال در وضعیت افساید به ثمر می‌رسد و پنالتی هم به ناحق علیه تیم، گرفته می شود این اعتراضات به وجود می‌آید و به نظر من اعتراضات این کاملا طبیعی بود.»

دیدگاه‌ها