کد خبر : 1700556 | 16 مرداد 1399 ساعت 23:53 | 16.8K بازدید | 0 دیدگاه

شهرخودرو – استقلال، تقریبا پایاپای و برابر(عکس)

شهرخوردو و استقلال تنها در نتیجه به تساوی نرسیدند بلکه در زمینه آمار بازی نیز دیدار پایاپای و برابر داشتند.

شهرخودرو – استقلال، تقریبا پایاپای و برابر(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، همانطور که انتظارش می رفت، دیدار شهرخودرو و استقلال یک بازی زیبا، حساس و تماشایی از آب درآمد و دو تیم با وجود داشتن فرصت های زیاد گلزنی، به تساوی رضایت دادند.

 

*در این دیدار شهرخودرو 51 درصد مالیک توپ را در اختیار داشت و آمار استقلال 49 درصد بود. تعداد شوت های دو تیم نیز 13 به 12 به سود مشهدی ها بود که از این تعداد، سهم هر تیم 6 شوت درون چارچوب بود.

 

*مشهدی ها بیشتر از استقلالی ها پاس دادند. پاس های بازیکنان شهرخودرو 332 مورد بود و آبی پوشان نیز 308 بار به یکدیگر پاس دادند. درصد پاس های صحیح نیز 83 درصد در مقابل 78 درصد به سود شاگردان بختیاری زاده بود.

 

*هر دو تیم در این بازی 6 شانس گلزنی داشتند که از این تعداد 2 بار موفق شدند دروازه یکدیگر را باز کنند. استقلال 5 بار به روی دروازه شهرخودرو کرنر ارسال کرد و سهم تیم رقیب یک کرنر بود. همچنین آبی پوشان 15 نبرد هوایی موفق داشتند و سهم مشهدی ها 13 نبرد هوایی موفق بود.

 

1517316

خلعتبری (۸.۵) و مهربان (۷.۸) بهترین های شهرخودرو 

 

*محمدرضا خلعتبری بازیکن شهرخودرو با یک گل و یک پاس گل و کسب نمره 8.5 بهترین بازیکن زمین لقب گرفت. مهاجم 36 ساله شهرخودرو در این بازی 2 بار نیز با پاس های کلیدی، هم تیمی هایش را در موقعیت گلزنی قرار داد تا یک شب فوق العاده را مقابل استقلال سپری کرده باشد.


حسین مهربان دیگر بازیکن خوب شهرخودرو در دیدار امشب بود. هافبک راست مشهدی ها در این دیدار 2 بار به سمت دروازه حسینی شوت زد که شوت های او در درون چارچوب بود که یکبار نیز به گل تبدیل شد. علاوه بر این، تمام پاس های مهربان در این مسابقه با سلامت به مقصد رسید. 

 

*در سوی دیگر میدان، 5 بازیکن استقلال نمره بالای 7 کسب کردند. شیخ دیاباته در این دیدار عملکرد خوبی از خود نشان داد. او علاوه بر گلی که زد، 4 بار به سمت دروازه رحمتی شوت زد که 3 مورد آن در چارجوب بود. همچین شیخ در دقیقه 96 یک پاس کلیدی برای قایدی مهیا کرد ولی مهاجم بوشهری استقلال قدر این فرصت را ندانست تا استقلال از رسیدن به 3 امتیاز دیدار محروم شود.

 

1517317

دیاباته(۷.۴) و قائدی(۷.۳) بهترین های استقلال 

 

*علی کریمی ستاره بی چون و چرای استقلال در این فصل، به رسم عادت همیشگی اش در لیگ نوزدهم، یک پاس کلیدی برای هم تیمی هایش خلق کرد. 89 درصد پاس های او به درستی به مقصد رسیدند. او 2 شوت به سمت دروازه رحمتی زد، 6 بار توپ های مشهدی ها را قطع کرد و 2 تکل موفق داشت. کریمی با کسب نمره 7.1 از خوب های استقلال بود.مهدی قایدی با وجود از دست دادن 2 فرصت خوب گلزنی ولی با کسب یک پنالتی و ارسال یک پاس کلیدی، از خوب های استقلال در دیدار مقابل شهرخودرو بود. 

 

به طور کلی، دیدار شهرخودرو و استقلال از لحاظ آماری یک دیدار برابر بود که تیم های می توانستند با استفاده از فرصت هایشان، به برتری برسند که این اتفاق در دیدار امشب دو تیم رخ نداد.

دیدگاه‌ها