کد خبر : 1700559 | 16 مرداد 1399 ساعت 23:58 | 14.8K بازدید | 0 دیدگاه

اسماعیلی و ثبت اولین پاس گل بعد از کرونا (عکس)

هافبک استقلال نقش مهمی در گل اول تیمش ایفا کرد تا به نوعی نشان دهد به روزهای خوب خود نزدیک می شود.

به گزارش "ورزش سه" ، فرشید اسماعیلی بعد از  ٢ ماه دوری از میادین به خاطر شرایط خاص استقلال وغایبان پرتعداد بدون پشت سرگذاشتن فصل بدنسازی  ناچار شد از همان ابتدا در ترکیب اصلی استقلال به میدان برود و در این مدت فرهاد مجیدی هرگز به جایگاه او در ترکیب اصلی دست نزده است.

 

اما انتقادی که به فرشید اسماعیلی وارد بود به این مسأله برمی گشت که این بازیکن هنوز نتوانسته شرایط خوب گذشته خود در کارهای تهاجمی را پیدا کند اما این بازیکن امروز پایه گذار گل اول استقلال بود تا نشان بدهد رفته رفته به روزهای خوب خود نزدیک می شود.

 

1517320

 

اسماعیلی امروز و در شرایطی که در زمین با مصدومیت جزیی روبرو شده بود با یک سانتر از روی یک ضربه آزاد زمینه گل اول استقلال را فراهم کرد، سانتری که در نهایت با ضربه پشت پای ارسلان مطهری وارد دروازه مهدی رحمتی شد.

اسماعیلی به جز موقعیتی که در نیمه اول بازی خراب کرد در سایر دقایقی که در زمین بود نمایش مناسبی داشت و این نشان می دهد رفته رفته به روزهای اوج خود نزدیک می شود.
بدون شک او  در سال های گذشته همواره به عنوان بهترین پاسور نقش ویژه ای در به ثمر رسیدن گل های استقلال ایفا کرده است و آمادگی او در ادامه فصل در بازی های جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا می‌تواند بهترین خبر ممکن برای فرهاد مجیدی تلقی شود که به نظر می رسد اعتقا زیادی به او دارد.

 

1517321

دیدگاه‌ها