کد خبر : 1700564 | 17 مرداد 1399 ساعت 00:17 | 47K بازدید | 0 دیدگاه

.. و بازهم یک صحنه خاص لب خط 

زانوی افسوس به جای سجده شکر؛رحمتی نگذاشت(عکس)

استقلال در شبی که می توانست در آخرین ثانیه ها 3 امتیاز حساس را از مشهد دشت کند، با یک تساوی به کارش با شهرخودرو پایان داد.

زانوی افسوس به جای سجده شکر؛رحمتی نگذاشت(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، دیدار حساس شهر خودرو و استقلال که برای دو تیم بسیار حائز اهمیت بود، در پایان برنده ای نداشت و دو تیم امتیازات را بین یکدیگر تقسیم کردند.


استقلال که هفته قبل پس از غلبه بر سپاهان با وضعیت روحی خوبی در این دیدار ظاهر شده بود، توانست تک گل مهربان را با 2 گل پاسخ دهد ولی این برای پیروزی تیم فرهاد کامل نبود. چرا که محمدرضا خلعتبری در دقیقه 74 کار را به تساوی کشاند. در آخرین ثانیه های این دیدار، مهدی قایدی روی پاس دیاباته صاحب یک فرصت فوق العاده شد و با مهدی رحمتی تک به تک شد ولی سنگربان شهرخودرو با یک واکنش عالی، مانع از باز شدن دروازه تیمش شد.

 

1517330


فرهاد که تا قطعی کردن سهمیه لیگ قهرمانان و غلبه بر دومین رقیب مستقیمش در راه کسب سهمیه، فاصله اندکی داشت، پس از این صحنه سرش را بر روی زمین گذاشت و بابت از دست رفتن این موقعیت عالی، حسرت خورد. تیم مجیدی در این دیدار هر چقدر که در خط حمله زهردار ظاهر شد، در خط دفاعی عملکرد خوبی نداشت و بازیکنان شهرخودرو بارها در موقعیت گلزنی قرار گرفتند. 

 

1517329


با توجه به اختلاف 4 امتیازی سپاهان و شهرخودرو با استقلال، به نظر می رسد رقیب های استقلال در 2 هفته پایانی، تراکتور و فولاد باشند. با توجه به اینکه این دو تیم یک بازی کمتر نسبت به استقلال انجام داده اند، در صورت پیروزی در دیدارهایشان، با استقلال هم امتیاز شده و آنگاه دو هفته جذاب و دیدنی در انتظار این سه تیم خواهد بود.


باید منتظر ماند و دید آیا فرهاد در پایان لیگ همچون این تصویر، حسرت موقعیت از دست رفته قایدی را خواهد خورد یا آبی پوشان در این 2 بازی، امتیازات لازم را برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان به دست خواهند آورد؟

 

1517328

دیدگاه‌ها