کد خبر : 1700565 | 17 مرداد 1399 ساعت 00:23 | 13.3K بازدید | 2 دیدگاه

دود از کنده بلند می شود، بازگشت طوفانی خلعتبری

بدون شک محمدرضا خلعتبری بهترین بازیکن دیدار شهرخودرو و استقلال بود و در این مسابقه عملکرد فوق العاده ای را از خود به نمایش گذاشت.

به گزارش "ورزش سه"، دیدار حساس و تماشایی استقلال و شهرخودرو برنده نداشت ولی قطعا بینندگان را از دیدن یک بازی جذاب و دیدنی سیراب کرده است.


در این بازی ابتدا در دقیقه 35 مشهدی ها از ضعف مدافعین استقلال در جایگیری نهایت استفاده را بردند و خلعتبری با یک پاس طلایی، حسین مهربان را صاحب یک موقعیت عالی کرد که هافبک مشهدی شهرخودرو نیز قدر این فرصت خوب را دانست و با یک ضربه زیبا، دروازه حسینی را باز کرد.


در حالیکه استقلالی ها در نیمه دوم کامبک زده بودند و با گلهای مطهری و شیخ از شهرخودرو پیش افتاده بودند، اما اعلام یک خطای پشت محوطه جریمه به سود مشهدی ها، یک فرصت عالی را برای این تیم به وجود آورد.
محمدرضا خلعتبری مهاجم 36 ساله مشهدی ها پشت این توپ قرار گرفت و با یک ضربه فنی و دقیقه دروازه استقلال را باز کرد تا شب خوب مهاجم رامسری شهرخودرو کامل شود.


خلعتبری که در نیم فصل اول برای ذوب آهن بازی کرد و در 11 بازی فقط یک گل به ثمر رسانده بود، در دیدار مقابل استقلال موفق شد دومین گل فصلش را به ثمر برساند. خلعتبری با پاس گلی که امشب به مهربان داد، تعداد پاس گلهایش در لیگ نوزدهم را به عدد 5 رساند.
علاوه بر این، خلعتبری در جدال با آبی های تهران 2 پاس کلیدی در اختیار هم تیمی هایش قرار داد و 82 درصد پاس هایش به سلامت به مقصد رسیدند تا این بازیکن پا به سن گذاشته شب فوق العاده ای را در دیدار با استقلال رقم زده باشد.

 

1517334

دیدگاه‌ها