کد خبر : 1700600 | 17 مرداد 1399 ساعت 10:17 | 14.4K بازدید | 0 دیدگاه

با هاشمی‌نسب از نیمکت تا سکو(عکس)

مهدی هاشمی نسب مربی تیم فولادخوزستان روز گذشته و در دیدار تیمش مقابل نفت مسجدسلیمان از زمین اخراج شد اما بدون کوچکترین بحثی به روی سکو رفت.

به گزارش ورزش سه، تیم فولاد روز گذشته موفق شد تا در ورزشگاه خانگی خود برابر نفت مسجدسلیمان به پیروزی برسد و امتیازات خود را به ۴۶ برساند.‌ شاگردان نکونام با قانون گل کمتر نسبت به تراکتورسازی در رده چهارم قرار دارند و در دیدار بعدی خود باید برابر سایپا در اهواز قرار بگیرند.

 

مهدی هاشمی نسب ستاره سابق خوزستانی تیم‌های سرخابی پایتخت به همراه جواد نکونام در فولاد حضور دارد، او که در نساجی هم در کنار نکونام قرار داشت در استان خود نیز کاپیتان سابق تیم ملی را تنها نگذاشته است. هاشمی‌نسب اما شب گذشته و در ابتدای دیدار تیمش مقابل نفت مسجدسلیمان به دلیل تنش اندکی که پیش آمد، با سخت‌گیری داور از زمین مسابقه اخراج شد اما با کوچکترین اعتراضی به روی سکوها رفت تا از آن‌جا بتواند با دادن روحیه و انرژی به بازیکنان، به موفقیت تیمش کمک کند.

 

 

1517378

 


نیمکت فولاد با حضور نکونام، هاشمی‌نسب، علوی و کعبی نزدیک به ۳۰۰ بازی ملی دارد، در کنار این بازیکنان اما حمیدرضا رجبی، نادر غبیشاوی، محمد منتظری و یوسو سسما مربی بدنساز اسپانیایی، یک کادرفنی جوان و با تجربه را تشکیل داده است.

 

1517376

 

1517377

 

عکس: مسعود اکبری

دیدگاه‌ها