کد خبر : 1700606 | 17 مرداد 1399 ساعت 10:34 | 6.9K بازدید | 0 دیدگاه

تداعی فضای ورزشگاه در هتل محل اقامت 

دوپینگ روحی فولادی‌ها جواب داد

هواداران تیم فوتبال فولاد پیش از بازی مقابل نفت مسجد سلیمان با اجتماع در هتل محل اقامت این تیم به تشویق یکپارچه و هماهنگ این تیم پرداختند و به آن‌ها روحیه مضاعفی دادند.

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که شیوع ویروس کرونا باعث شده است که اکثر قریب به اتفاق بازی ها، در سراسر دنیا بدون حضور تماشاگران برگزار شود، هواداران چاره ای جز این ندارند که تیم محبوبشان را از فضای بیرون از ورزشگاه حمایت کنند و به هرطریقی که هست صدایشان را به گوش بازیکنان برسانند تا عدم حضورشان روی سکوهای استادیوم کمتر به چشم بیاید.


درهمین رابطه روز گذشته هواداران خونگرم و متعصب تیم فوتبال فولاد خوزستان که در این فصل تیمشان یکی از شانس های کسب سهمیه لیگ قهرمانان محسوب می‌شود، در آستانه دیدار این تیم مقابل نفت مسجد سلیمان تا آخرین لحظات در اماکنی که می‌توانند در کنار اعضای تیم باشند فولاد را تنها نگذاشتند.

 

 

1517387

 


این عده از طرفداران مثل همیشه با پوشیدن لباس زرد و قرمز فولاد و با اهتزاز درآوردن پرچم های این تیم، بیرون ازهتلِ محل اقامت اعضای باشگاه فولاد، چنان تیم و بازیکنان را تشویق کردند که گویا همین حالا در ورزشگاه به سر می‌برند. 


این عده از تماشاگران که تعدادشان کم هم نبود، تونلی را برای اعضای تیم و مخصوصا بازیکنان و کادر فنی تشکیل داده بودند و با ورود هر کدام از مربیان و بازیکنان به این تونل نام او را با صدای بلند فریاد می زدند تا این تیم در آستانه دیدار مقابل نفت مسجدسلیمان کاملا دوپینگ روحی وروانی شده باشد.

 

 

1517388

 


در نهایت فولاد با یک گل موفق شد این دیدار را به سود خود به اتمام برساند تا این برد پاسخی باشد برای تشکر از کسانی که بدون هیچ چشم‌داشتی تنها، موفقیتِ فولاد است که خوشحالشان میکند و مسلما این تماشاگران خوزستانی چقدر دوست داشتند این روزهای درخشان فولاد را تحت هدایت جواد نکونام در ورزشگاه بی‌نظیرشان از نزدیک به تماشا بنشیند. اما به هر حال روز گذشته تا جایی که قوانین و پروتکل بهداشتی سازمان لیگ منعی برای آنها قائل نمی‌شد تیم محبوبشان را تنها نگذاشتند و آن‌ها را شارژ روحی و روانی کردند تا صحنه‌های جالبی در فضای بیرونی هتل به ثبت برسد.

 

 

1517389

 

عکس: محمد حسن عامری

دیدگاه‌ها