کد خبر : 1700610 | 17 مرداد 1399 ساعت 10:40 | 11.5K بازدید | 0 دیدگاه

هوینس: حکم دادگاه CAS سیلی به صورت یوفا بود

اولی هوینس رئیس سابق باشگاه بایرن مونیخ می‌گوید حکم دادگاه CAS به نفع منچسترسیتی در حکم سیلی زدن به صورت یوفا بوده.

هوینس: حکم دادگاه CAS سیلی به صورت یوفا بود

به گزارش "ورزش سه"، اولی هوینس رئیس سابق باشگاه بایرن مونیخ از دادگاه CAS به خاطر برگرداندن حکم محرومیت منچسترسیتی که توسط یوفا اعلام شده بود به شدت انتقاد کرد و گفت تبرئه سیتی توسط CAS در واقع زدن سیلی به صورت یوفا بوده.

 

بعد از آنکه یوفا باشگاه منچسترسیتی را به دو سال دوری از میادین اروپایی و پرداخت 30 میلیون یورو جریمه به خاطر تخطی از قوانین بازی جوانمردانه مالی متهم کرد، باشگاه انگلیسی به دادگاه عالی CAS شکایت برد و این دادگاه هم محرومیت اروپایی سیتی را لغو کرد و هم جریمه اش را به 10 میلیون یورو کاهش داد. این تصمیم دادگاه CAS با انتقادهای زیادی مواجه بوده و بسیاری معتقدند مالکین ثروتمند سیتی بر رای دادگاه اعمال نفوذ کرده اند.

 

1517395

 

اولی هوینس در این باره گفت: " وقتی دلایل دادگاه بین المللی ورزش CAS را برای آن حکم خواندم آنقدر تعجب کرده بودم که از خودم می‌پرسیدم اینها چه می‌گویند؟ البته دلایلی که یوفا برای دفاع از تصمیم خود ارائه داده بود هم خیلی ضعیف بود. دادگاه CAS هم از همین استفاده کرده ولی در دفاع از تصمیم خود نتوانسته شواهدی ارائه دهد که رفتار باشگاه منچسترسیتی درست بوده".

 

رئیس سابق و رئیس افتخاری باشگاه بایرن مونیخ در ادامه گفت: " قضات دادگاه CAS در نهایت می‌گویند که یوفا در ارائه دلایل مناسب برای محکومیت سیتی ضعیف کار کرده و در نتیجه حکم به لغو محرومیت باشگاه داده اند. این حکم در واقع سیلی زدن به صورت یوفا است".

 

 

دیدگاه‌ها