کد خبر : 1700613 | 17 مرداد 1399 ساعت 10:58 | 20K بازدید | 1 دیدگاه

کولو توره

دعا می‌کنم منچسترسیتی امسال قهرمان اروپا شود

کولو توره ستاره سابق منچسترسیتی، در آستانه دیدار امشب سیتی با رئال مادرید می‌گوید برای تیمش دعا می‌کند تا بعد از مدتها انتظار امسال قهرمان چمپیونزلیگ شود.

دعا می‌کنم منچسترسیتی امسال قهرمان اروپا شود

به گزارش "ورزش سه"، درحالیکه منچسترسیتی امشب در خانه در دیداری حساس در لیگ قهرمانان به مصاف رئال مادرید می‌رود تا به مرحله یک چهارم نهایی رقابتها صعود کند، کولوه توره ستاره سابق سیتی می‌گوید زمانی که بازیکن این تیم بوده رویایش همیشه فتح چمپیونزلیگ بوده و حالا برای سیتیزن ها دعا می‌کند تا بعد از مدتها انتظار سرانجام به این رویا برسند.

 

کولو توره می‌گوید سیتی این روزها در اوج قرار دارد و حالا دیگر زمان فتح چمپیونزلیگ برای این تیم فرا رسیده.

 

1517400

 

کولو توره در آستانه دیدار امشب سیتی و رئال گفت: " سیتی باید قهرمان چمپیونزلیگ شود. آنها سال‌ها است که واقعاً در این تورنمنت بدشانس بوده اند ولی من دعا می‌کنم که امسال بتوانند موفق شوند. من وقتی به سیتی پیوستم رویایم همین بود: قهرمانی در چمپیونزلیگ".

 

ستاره سابق خط دفاعی سیتی که از سال 2009 تا 2013 در این تیم بازی می‌کرد در ادامه گفت: " سیتی یک مربی درجه یک دارد که باید او را حتماً حفظ کند و بازیکنانی به خدمت بگیرد که بتوانند ارزش کلی تیم را بالا ببرند. سیتی بازیکنانی لازم دارد که تجربه فتح لیگ قهرمانان را دارند. فارغ از همه این حرف‌ها من معتقدم سیتی امشب در مقابل رئال مادرید شانس خیلی زیادی برای پیروزی و صعود دارد".

 

 

 

دیدگاه‌ها