کد خبر : 1700638 | 17 مرداد 1399 ساعت 13:07 | 10.8K بازدید | 0 دیدگاه

آزمون مهندسی فولادی ها زیر نظر جواد نکو (عکس)

سرمربی قرمزپوشان اهوازی با وسواس خاصی کار و وظایف هافبک‌های دفاعی تیمش را دنبال می‌کند چرا که او سال‌ها در این پست به میدان رفته است.

به گزارش ورزش سه، شب گذشته تیم فولادخوزستان موفق شد تا در دیدار خانگی خود برابر نفت مسجدسلیمان به پیروزی برسد و هشتمین برد متوالی خانگی خود را جشن بگیرد، قرمزپوشان اهوازی در اهواز بی رحمانه بازی می‌کنند و برای برد می‌جنگند.

 

 

1517445

 

 

در تیم نکونام اما هافبک‌های دفاعی وظایف مهمی دارند، او که سال‌ها در این پست برای تیم ملی، اوساسونا و استقلال بازی کرده، خودش مو به مو و دقیق وظایف این بازیکنان را گوشزد می‌کند. محمد آبشک، احمد عبدالله زاده، زبیر نیک‌نفس و سینا زامهران در دیدارهای اخیر فولاد در این پست به میدان رفته‌اند که همگی نمایش درخشانی داشته‌اند.

 

در دیدار شب گذشته این‌بار نوبت به زوج احمد عبدالله زاده و محمدزبیر نیک‌نفس رسید تا بتوانند با هم هماهنگی خود را در میانه زمین نشان بدهند، در اکثر بازی‌های نیم‌فصل نخست و همچنین بازی‌های اخیر محمد آبشک و احمد عبدالله زاده در میانه زمین حاضر بودند، این دو که فصل قبل هم در نساجی با نکونام همکاری داشتند، در فولاد نیز سرمربی محبوب خود را تنها نگذاشتند و یکی از اصلی‌ترین وظایف میانه زمین را به همراه نیک‌نفس و زامهران انجام می‌دهند.

 

1517446

 

عکس از مسعود اکبری

دیدگاه‌ها