کد خبر : 1700647 | 17 مرداد 1399 ساعت 14:15 | 15.3K بازدید | 0 دیدگاه

هشدار به بارسا، بازگشت ستاره ناپولی به تمرینات

لورنزو اینسینیه با حضور در تمرین روز گذشته تیمش امیدواری ها برای رسیدن به بازی با بارسا را زنده کرد.

هشدار به بارسا، بازگشت ستاره ناپولی به تمرینات

به گزارش "ورزش سه"، ناپولی در چارچوب آخرین بازی خود در رقابت های سری آ با نتیجه 3-1 مقابل لاتزیو به پیروزی دست یافت اما یک اتفاق باعث شد که این پیروزی به کام جنارو گتوزو و شاگردانش تلخ شود چرا که در این مسابقه مشخص شد که ستاره باتجربه و ایتالیایی این تیم یعنی لورنزو اینسینیه دچار مصدومیت شده است.

با توجه به وضعیت اینسینیه در زمان مصدومیت و ناراحتی این بازیکن مشخص بود که آسیب دیدگی این ستاره ایتالیایی بسیار جدی خواهد بود. در واقع آزمایش های اولیه پزشکی پس از بازی برای لاتزیو نیز همین موضوع را تایید می‌کرد. 

 

 

1516713

 

 

در روزهای اخیر اخبار ضد و نقیضی در مورد وضعیت مصدومیت اینسینیه منتشر شده بود و برخی رسانه ها از غیرممکن بودن رسیدن او به بازی با بارسا خبر داده بودند. برخی دیگر نیز نسبت به این قضیه با خوشبینی واکنش نشان دادند.

 

خبر خوب برای ناپولی اینکه اینسینیه روز گذشته توانست در بخشی از تمرین گروهی ناپولی شرکت کرده و به کار با توپ روی چمن بپردازد و اینگونه به نظر می رسد که به موقع خود را به مصاف با بارسا خواهد رساند.

 

 

1517448

 

 

در واقع اگر تا دو روز پیش احتمال حضور او در نوکمپ بسیار پایین بود، حالا شرایط کاملا تغییر کرده است. ناپولی که در بازی رفت و در سن پائولو مقابل بارسا به تساوی 1-1 دست یافت، شنبه شب باید حتما در نوکمپ به گل دست پیدا کند و برای این مهم به اینسینیه نیاز مبرم خواهد داشت.

قرار است فردا و پس از تست پزشکی جدید روی ناحیه مصدوم اینسینیه، به طور قطعی در مورد شرایط حضور او برابر بارسا تصمیم گیری شود.

 

دیدگاه‌ها