کد خبر : 1700717 | 17 مرداد 1399 ساعت 21:20 | 9.7K بازدید | 0 دیدگاه

ضیافت پیکانی‌ها به امید بقا با نوای گرشا (عکس)

اعضای پیکان امروز در مراسمی که توسط باشگاه تدارک دیده شده بود، همبستگی خود برای بقا را اعلام کردند.

به گزارش “ورزش سه”، با هماهنگی قبلی تمام اعضای تیم پیکان ناهار را در کنار یکدیگر صرف کرده و در ضیافتی دوستانه حضور داشتند .


اعضای هیئت مدیره ،مدیرعامل ،تمامی مربیان ،بازیکنان و عوامل تیم پیکان از ساعت 13 در رستورانی در منطقه ولنجک تهران گرد هم آمدند تا ساعاتی را در کنار یکدیگر سپری کنند.

بعد از صرف ناهار کلیپ گلزنی بازیکنان پیکان در هفته‌های اخیر به نمایش گذاشته و همین سرآغاز گفتگوهای خودمانی و روحیه بخش میان اعضای تیم شد.

عبدالله ویسی سرمربی پیکان دقایقی برای بازیکنان صحبت کرد و گفت: وقتی همه کارشناسان و منتقدان از عملکرد تیم ما تعریف می‌کنند یعنی اینکه  پیکان پتانسیل بالایی دارد و ما الان باید دورهم جمع شده و می گفتیم سه بازی تا پایان فصل باقی مانده و باید نتایج طوری باشد که سهمیه را بگیریم ،نه اینکه برای بقا در لیگ تلاش کنیم. در هر صورت هرچه بود گذشت و حالا سرنوشتمان دست خودمان است.

 

در ادامه اسحاق اینالو رئیس هیئت مدیره باشگاه پیکان برای حاضرین صحبت کرد و در بخشی از حرف‌هایش گفت: اراده و خواست گروه صنعتی ایران خودرو به عنوان بزرگترین خودروساز خاورمیانه موفقیت تیم پیکان است و انشالله با برنامه ریزی و حمایت هایی که صورت می گیرد و تلاش مجموعه تیم به موفقیت می رسد .

 

1517553

 

1517554

 

1517551

 

1517549

 

1517550

 

1517552

 

 

محمد رضا طهماسبی سرپرست پیکان نیز در صحبت‌هایش با اشاره به شرایط تیم گفت: خوشبختانه پیکان در شرایط خوبی قرار دارد و این اطمینان به وجود آمده بتوانیم امتیازات مورد نظرمان را کسب کنیم.

علی حمودی کاپیتان تیم از حمایت‌های مدیران باشگاه قدردانی کرد و به خواست بازیکنان برای لحظاتی نیز میکروفون به ماهان رحمانی داده شد.

 

آرمان گرشاسبی خواننده مطرح گروه چار تار و پسر حمیدرضا گرشاسبی مدیرعامل باشگاه  از  ساعت 14به ضیافت پیکانی‌ها پیوست و با استقبال گرم بازیکنان مواجه شد و تعدادی از بازیکنان با این خواننده خوش‌صدا عکس یادگاری گرفتند .

 
در پایان همه پیکانی ها در کنار  کیک بزرگی که تهیه شده و روی آن نوشته شده بود “ما می‌توانیم” عکسی به یادگار گرفتند.

دیدگاه‌ها