کد خبر : 1700727 | 17 مرداد 1399 ساعت 22:24 | 33.6K بازدید | 0 دیدگاه

لوچانو موجی:

وقتش رسیده یکی جلوی کونته را بگیرد!

لوچانو موجی، مدیر سابق یوونتوس به انتقاد از رفتارهای آنتونیو کونته پرداخته است.

وقتش رسیده یکی جلوی کونته را بگیرد!

به گزارش "ورزش سه"، بعد از آخرین بازی فصل مقابل آتالانتا و مسجل شدن نایب قهرمانی اینتر، کونته در مصاحبه ای عجیب رویکرد مدیران این باشگاه را به باد اتقاد گرفت و مدعی شد از او حمایت لازم بعمل نمی آید. همین حواشی باعث بروز اخباری در مورد احتمال جدایی کونته از اینتر تنها بعد از یک فصل حضور در این باشگاه شده و لوچانو موجی معتقد است این سرمربی باکیفیت می خواهد ناکامی هایش را گردن دیگران اندازد. در دورانی که لوچانو موجی در یوونتوس سمت مدیریتی داشت، آنتونیو کونته برای این تیم بازی می کرد.

 

1516233

 

لوچانو موجی گفت: "موضوعی که باعث نگرانی اینتر شده مصاحبه هایی است که در انظار عمومی انجام می شود و به نظر کونته در مشکلات بین باشگاه و و او، این مدیران اینتر هستند که باید مقصر شناخته شوند. کونته تصور می کند در مواقع لزوم کمکی از سوی مدیران باشگاه به او انجام نشده است.

 

به نظر من در حال حاضر دیگر زمانش رسیده یک نفر جلوی کونته را بگیرد. البته او سرمربی باکیفیتی است، اما همیشه غر می زند و شکایت دارد و به همین دلیل در انظار عمومی گله هایش را مطرح می کند. انگار کونته قصد دارد اینگونه ثابت کند شکست هایش تقصیر او نبوده و دیگر عوامل بوده اند که دلایل اصلی ناکامی های تیمش هستند."

دیدگاه‌ها