کد خبر : 1700819 | 18 مرداد 1399 ساعت 11:33 | 8K بازدید | 3 دیدگاه

نوراللهی:آرزویم دعوت به تیم ملی است

هافبک شماره 8 سرخ‌پوشان که هفته گذشته مصاحبه تندی را علیه مدیریت باشگاه انجام داده بود، قهرمانی به دست آمده را حاصل تلاش همه بازیکنان دانست.

نوراللهی:آرزویم دعوت به تیم ملی است

به گزارش "ورزش سه" احمد نوراللهی سومین کاپیتان فصل پرسپولیس که در هفته اخیر با مصاحبه خود علیه مدیریت باشگاه پر سر و صدا بود، در پایان مراسم جشن قهرمانی به خبرنگار ما گفت: به هواداران تیم تبریک می‌گویم و امیدوارم توانسته باشیم دل آن‌ها را شاد کرده باشیم و این موفقیت‌ها انشالله ادامه‌دار باشد تا بتوانیم همچنان دل هواداران را شاد کنیم. بازی های جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا باقیمانده است که باید سخت تلاش کنیم تا بتوانیم برای تیم‌مان دوباره موفقیت به دست آوریم.

 

نوراللهی درباره غیبت تماشاگران پرسپولیس گفت: جای هواداران قطعا خالی بود ولی مطمئنا دل آن‌ها با ما بود و اکنون نیز دل آن‌ها شاد است که چهارمین قهرمانی متوالی را به دست آورده‌ایم که من هم به آن‌ها دوباره تبریک می‌گویم.

 

وی درباره نقش پررنگ خود در ترکیب پرسپولیس و تاثیرگذاری در تیم ملی افزود: همه تلاش کردند برای این‌که قهرمانی به دست آید و خوشحالم که عضو کوچکی از این قهرمانی بودم؛ آرزوی هر بازیکنی است که بتواند لباس مقدس تیم ملی را به تن کند و امیدوارم که اگر به تیم ملی دعوت بشوم در خدمت آن‌ها باشم و اگر هم دعوت نشوم، آرزوی موفقیت دارم.

دیدگاه‌ها