کد خبر : 1700826 | 18 مرداد 1399 ساعت 11:55 | 13.5K بازدید | 1 دیدگاه

بهانه بونوچی: هدف یوونتوس قهرمانی در لیگ بود

لئوناردو بونوچی ستاره یوونتوس پس از حذف این تیم از لیگ قهرمانان مدعی شد که هدف اصلی یووه در این فصل قهرمانی سری آ بوده است.

بهانه بونوچی: هدف یوونتوس قهرمانی در لیگ بود

به گزارش "ورزش سه"، بعد از آنکه یوونتوس دیشب با وجود پیروزی 2-1 مقابل لیون در مجموع دو بازی رفت و برگشت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان حذف شد لئوناردو بونوچی ستاره یووه سعی کرد این حذف شدن را کم اهمیت تلقی کند. او مدعی شد که اولویت اول او و تیمش در فصل جاری قهرمانی در سری آ بوده.

 

1517815

 

یوونتوس در این فصل موفق شد برای نهمین بار پیاپی فاتح اسکودتو شود. هر چند یوونتوس در پایان فصل نمایشهای خوبی نداشت و در نهایت تنها با اختلاف یک امتیاز نسبت به اینتر قهرمانی را جشن گرفت. هم تیمی های بونوچی دیشب هم با اینکه با دو گل رونالدو لیون را 2-1 مغلوب کردند ولی با توجه به شکست 1-0 در بازی رفت و به دلیل قانون گل زده در خانه حریف مغلوب لیون شده و از صعود به یک چهارم نهایی بازماندند.

 

بونوچی بعد از بازی دیشب گفت: " ما ناراحتیم. می‌دانستیم در چنین بازی‌ای ممکن است اتفاقی مثل این بیفتد. آنها عقب نشستند و منتظر ماندند که ما توپ را بگیریم و حمله کنیم. بعد از چند دقیقه اول بازی روی یک پنالتی گل خوردیم ولی بعد برگشتیم و خوب کار کردیم. امشب از تمام توان مان مایه گذاشتیم. خیلی حیف شد".

 

ستاره خط دفاعی یووه در ادامه گفت: " امشب نشان دادیم که از نظر بدنی توان مقابله با هر شرایطی را داریم. لیون فقط یک شوت در چارچوب زدم. ولی هدف اصلی ما قهرمانی در لیگ بود".

 

 

دیدگاه‌ها