کد خبر : 1700848 | 18 مرداد 1399 ساعت 14:16 | 4.4K بازدید | 0 دیدگاه

غیبت پورعلی‌گنجی و انصاری‌فرد در ACL

دو ملی‌پوش ایرانی شاغل در لیگ ستارگان قطر نتوانستند به همراه تیم‌های خود سهمیه حضور در لیگ قهرمانان را کسب کنند.

غیبت پورعلی‌گنجی و انصاری‌فرد در ACL 

به گزارش "ورزش سه"، در فاصله دو هفته به پایان فصل جاری لیگ ستارگان قطر، تکلیف تیم‌هایی که توانستند سهمیه حضور در سال آینده لیگ قهرمانان آسیا را به دست آورند، مشخص شد و العربی و السیلیه که هر کدام دارای یک لژیونر ایرانی هستند، از این مهم بازماندند.

تیم‌های الدحیل، الریان و السد فصل آینده در مرحله گروهی لیگ قهرمانان حاضر خواهند بود و الغرافه نیز با قطعی کردن عنوان چهارمی به مرحله پلی‌آف راه یافت تا العربی با مرتضی پورعلی‌گنجی و السیلیه با کریم انصاری‌فرد بخاطر اختلاف ۷ امتیازی با رتبه چهارم و اینکه تنها دو هفته از این فصل باقی مانده، نتوانند آسیایی شوند.

 

1508067

 

یاران پورعلی‌گنجی در هفته بیستم لیگ ستارگان قطر بازی خارج از خانه مقابل الوکره را واگذار کردند تا با این نتیجه ۲۵ امتیازی و در جایگاه پنجم جدول بمانند و نتوانند اختلاف خود با الغرافه ۳۲ امتیازی را کاهش دهند.

از سوی دیگر السیلیه نیز که در دیدار این هفته برابر الریان، کریم انصاری‌فرد را به‌عنوان بازیکن تعویضی در اختیار داشت، با یک گل مغلوب شد تا مثل العربی ۲۵ امتیازی بماند و بخاطر تفاضل گل کمتر نسبت به این تیم در رده ششم جدول لیگ ستارگان قطر بایستد و از کسب سهمیه آسیایی ناکام بماند.

 

1514709

 

به احتمال فراوان پورعلی‌گنجی و انصاری‌فرد فصل آینده نیز در العربی و السیلیه که تحت قرارداد با آنها هستند، می‌مانند ولی در غیر اینصورت و با تغییر تیم شاید شانس حضور در فصل ۲۱-۲۰۲۰ لیگ قهرمانان آسیا را به دست بیاورند.

دیدگاه‌ها