کد خبر : 1700880 | 18 مرداد 1399 ساعت 16:43 | 22K بازدید | 7 دیدگاه

بیانیه رسمی به زودی

ادعای رسانه های ایتالیا؛ اخراج ساری از یوونتوس

سران یوونتوس ساعاتی پس از شکست تیم شان در لیگ قهرمانان برابر لیون، حکم به اخراج مائوریتزیو ساری دادند.

ادعای رسانه های ایتالیا؛ اخراج ساری از یوونتوس

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس شب گذشته توانست در زمین خود 2-1 بر لیون پیروز شود ولی به دلیل شکست 1-0 در زمین تیم فرانسوی خیلی زود و در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان حذف شد. پس از این شکست، آندره آ آنیلی مالک یوونتوس گفت که ساعاتی را تعمق خواهند کرد و سپس در مورد ادامه همکاری با مائوریتزیو ساری تصمیم گیری می کنند.

 

 

1517903

 

 

دقایقی پیش گاتزتا دلو اسپورت اعلام کرد که تصمیم سران یوونتوس مبنی بر برکناری ساری نهایی شده و به زودی طی بیانیه ای رسمی اعلام خواهد شد.

 

 اگرچه مائوریتزیو ساری در اولین فصل حضور خود در یوونتوس موفق شد با این تیم به مقام قهرمانی رقابت‌های سری آ دست پیدا کند و نهمین اسکودتوی متوالی را به ویترین افتخارات این تیم اضافه کند اما حذف تلخ شب گذشته بیانکونری مقابل لیون در لیگ قهرمانان اروپا، کار او را عملا تمام کرد.

 

 

1517771

 

 

ساری پس از حذف یوونتوس گفته بود که با این باشگاه قرارداد دارد و انگیزه بالایی هم برای ادامه کار دارد ولی او که در رساندن بانوی پیر به بزرگترین هدفش ناکام مانده بود، دیگر فرصتی برای ادامه پروژه هایش در تورین نخواهد داشت.

گفته می شود سیمونه اینزاگی سرمربی لاتزیو و مائوریسیو پوچتینو سرمربی آرژانتینی سابق تاتنهام گزینه های اصلی جانشینی ساری محسوب می شوند.

دیدگاه‌ها