کد خبر : 1700967 | 19 مرداد 1399 ساعت 01:21 | 29.5K بازدید | 2 دیدگاه

بایرن 4-1 چلسی: معجزه ای در کار نبود

بایرن مونیخ در دیدار برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرماتان اروپا، با نتیجه 4-1 چلسی را شکست داد و راهی مرحله بعد شد.

بایرن 4-1 چلسی: معجزه ای در کار نبود

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان هانسی فلیک که در دیدار رفت با سه گل به پیروزی رسیده بودند، در دیدار امشب هم با یک پیروزی پرگل، با برتری 7-1 در مجموع دو دیدار راهی مرحله بعد شدند.

دو تیم بازی را متعادل آغاز کردند و در دقایق ابتدایی، موقعیت خاصی روی دروازه ها ایجاد نشد تا اینکه در دقیقه 10، بایرن صاحب یک ضربه پنالتی شد. لواندوفسکی در تلاش برای عبور از ویلی کابایرو بود که توسط دروازه بان چلسی سرنگون شد و داور هم نقطه پنالتی را نشان داد. خود لواندوفسکی پشت ضربه قرار گرفت و با یک ضربه دقیق، حساب کار را 1-0 کرد.

 

1518001

 

برتری بایرنی ها ادامه پیدا کرد و چیزی نمانده بود که در دقیقه 14، توماس مولر اختلاف را به دو گل افزایش بدهد اما ضربه او از بالای دروازه به بیرون رفت.

حملات میزبان ادامه پیدا کرد تا اینکه در دقیقه 24، این تیم به گل دوم رسید. لواندوفسکی که پشت محوطه جریمه چلسی صاحب توپ شده بود، با یک پاس خوب، پریشیچ را صاحب موقعیت کرد و او هم با یک بغل پای مطمئن، دروازه چلسی را باز کرد.

 

1518009

 

بعد از این گل بازیکنان چلسی پیش کشیدند و در دقیقه 29، کالوم هادسون اودوی دروازه بایرن را باز کرد اما داور به دلیل آفساید، این گل را نپذیرفت.

در ادامه بار دیگر بازیکنان بایرن توپ و میدان را در اختیار گرفتند و یکی دو بار تا آستانه زدن گل سوم پیش رفتند اما این چلسی بود که در دقیقه 44 توانست یکی از گل های خورده را جبران کند. روی ارسال زمینی امرسون از سمت چپ بود که نویر توپ را ناقص دفع کرد و تامی آبراهام توپی که مقابل پایش قرار گرفته بود را به راحتی وارد دروازه کرد تا نیمه اول با نتیجه 2-1 به پایان برسد.

نیمه دوم را چلسی بهتر آغاز کرد و در دقیقه 49، روی پاس امرسون، میسون مونت پشت مدافعان بایرن صاحب توپ شد اما ضربه او از زاویه ای بسته، راهی به چهارچوب دروازه باواریایی ها پیدا نکرد.

برتری چلسی ادامه پیدا کرد اما موقعیت های این تیم چندان خطرناک نبود. در دقیقه 61، روی ارسال دیویس، مولر می توانست گل سوم بایرن را به ثمر برساند اما باز هم ضربه او از بالای دروازه به بیرون رفت.

برتری بایرنی ها ادامه پیدا کرد و بعد از اینکه بازیکنان این  تیم یکی دو موقعیت خوب را از دست دادند، سرانجام در دقیقه 76 به گل سوم رسیدند. روی ارسال دیدنی لواندوفسکی از سمت چپ بود که تولیسو در مقابل دروازه از غفلت مدافعان حریف استفاده کرد و فاصله را به دو گل افزایش داد.

 

1518008

 

بعد از این گل فشار بایرنی ها فروکش نکرد و این تیم در دقیقه 83 به گل چهارم رسید. این بار فرار اودریوسولا از سمت راست و ارسال او، با ضربه سر قدرتمندانه لواندوفسکی همراه شد و حساب کار 4-1 شد.

 

1518010

 

در دقایق پایانی، باز هم این بایرن بود که به دنبال زدن گل های بیشتر بود اما در نهایت توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد و بازی با همان نتیجه 4-1 به پایان رسید.

دیدگاه‌ها