کد خبر : 1700984 | 19 مرداد 1399 ساعت 10:00 | 12.8K بازدید | 0 دیدگاه

لمپارد: چلسی پروژه‌ای در حال پیشرفت است

فرانک لمپارد با وجود شکست سنگین تیمش از بایرن مونیخ و حذف از لیگ قهرمانان از قبول روحیه شکست خورده خودداری کرد و گفت چلسی دوباره برخواهد گشت.

لمپارد: چلسی پروژه‌ای در حال پیشرفت است

به گزارش "ورزش سه"، چلسی که در بازی رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان، پیش از بحران اپیدمی کرونا در خانه خود استمفوردبریج مقابل بایرن 3-0 شکست خورده بود دیشب در خانه باواریایی‌ها هم یک شکست سنگین دیگر را تجربه کرد و 4-1 به بایرن باخت تا در نهایت با نتیجه مجموع 7-1 در این مرحله مقابل آلمانی ها شکست خورده و از دور رقابتها حذف شود.

 

با وجود این شکست سنگین فرانک لمپارد در پایان بازی از پذیرفتن روحیه پذیرای شکست خودداری کرد و ضمن اذعان به باخت تیمش گفت چلسی دوباره برخواهد گشت و همه چیز برای او و تیمش تمام نشده.

 

1518026

 

لمپارد در پایان بازی دیشب در آلیانز آرنا گفت: " بازی کردن با بایرن مونیخ که این همه تجربه از لیگ قهرمانان دارد برای ما تمرین خوبی بود. ما تیمی هستیم که خیلی از بازیکنان مان اولین فصلی است که دارند در رده بزرگسالان بازی می کنند".

 

سرمربی چلسی در ادامه گفت: " برای من مشخص است که مسیر حرکتی چلسی به کدام سمت است. من می دانم که ما باز خواهیم گشت. عملکرد بچه‌های من ایرادی نداشت. می دانم که بعد از شکست 4-1 گفتن این حرف ساده نیست. من و تیمم خوشحال نیستیم ولی وقتی تیمی دو گل زودهنگام دریافت می‌کند ولی باز هم موفق می‌شود به بازی برگردد یعنی عملکردش بد نبوده. وقتی تجربه ما از چمپیونزلیگ را با آنها مقایسه کنید با توجه به این مقایسه است که می گویم ما نکات خوبی هم در این بازی می‌توانیم شناسایی کنیم. البته مثل فصلی که گذشت در این بازی هم نکات مثبت بود و هم نکات منفی و اشتباهات. ما اشتباهاتی فردی داشتیم که به آنها اجازه داد گلزنی کنند. این اشتباهات کار تیم را تمام می‌کند".

 

1518024

 

لمپارد در ادامه گفت: " چلسی پروژه‌ای در حال پیشرفت و پیشروی است. این هنجار و روال دائمی این تیم است. ما ادن هازارد را از دست دادیم که می‌توان گفت بهترین بازیکن لیگ بود. با اینحال ما چهارم شدیم ولی مردم وقتی چلسی چهارم می‌شود تحسینش نمی‌کنند چون انتظارشان بالاتر از این حد است. ما به دنبال موفقیتهای بیشتر هستیم ولی احساس من این است که با این گروه از بازیکنان تا همینجا هم دستاوردهای خوبی داشته ایم".

 

 

دیدگاه‌ها