کد خبر : 1700997 | 19 مرداد 1399 ساعت 10:30 | 34.4K بازدید | 3 دیدگاه

توماس مولر

تشویق لواندوفسکی: ثابت کن از مسی بهتری!

توماس مولر ستاره بایرن مونیخ، هم تیمی‌اش رابرت لواندوفسکی را تشویق کرد تا در دیدار آتی مقابل بارسلونا در یک چهارم نهایی چمپیونزلیگ ثابت کند مهاجمی بهتر از لیونل مسی است.

تشویق لواندوفسکی: ثابت کن از مسی بهتری!

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ دیشب در خانه خود موفق شد چلسی را 4-1 در هم بکوبد تا در مجموع با پیروزی 7-1 از سد این تیم عبور کرده و راهی مرحله یک چهارم لیگ قهرمانان شود. در آن سو هم بارسا موفق شد با عبور از ناپولی به این مرحله راه یابد تا فوتبالدوستان منتظر دیدار بزرگ بایرن و بارسا در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا باشند.

 

در پایان بازی دیشب بایرن که با دو گل رابرت لواندوفسکی همراه بود توماس مولر ستاره بایرن از لواندوفسکی خواست حالا که فرصت بازی با بارسا فراهم آمده در این بازی ثابت کند در مقایسه های اخیر بین او و لیونل مسی حق با مهاجم لهستانی است و او است که در حال حاضر بهترین مهاجم دنیا است.

 

1516508

 

هم مسی و هم لواندوفسکی در فصلی که گذشت در لیگهای خود درخشان ظاهر شدند و آقای گل لالیگا و بوندس لیگا شدند. درحالیکه مسی علاوه بر گلزنی در خلق گل هم ید طولایی دارد، لواندوفسکی هم در بازی دیشب بایرن نشان داد در این زمینه هم قدرتمند است. او علاوه بر دو گلی که زد پاس گل دو تا از گلهای دیگر تیمش را هم به بازیکنان بایرن داد.

 

مولر در پایان بازی دیشب بایرن در پاسخ پرسش خبرنگاران مبنی بر اینکه به نظر مسی یا لواندوفسکی در حال حاضر بهترین مهاجم دنیا است گفت: " روز جمعه خواهیم داد. لواندو باید به این سوال پاسخ بدهد. مسی هم امروز خیلی خوب بازی کرد. ولی روز جمعه این لواندوفسکی است که باید ثابت کند جواب این سوال خودش است".

 

1517152

 

مولر در ادامه صحبتهای خود درباره دیدار با بارسا گفت: " بارسا با اینکه قهرمان لیگ اسپانیا نشده و شکی نیست که مشکلاتی دارد ولی در این بازی های حذفی هر اتفاقی ممکن است بیفتد. اگر آن روز یکی از تیمها با روز بدش مواجه شود ممکن است از دور رقابتها حذف شود".

 

 

دیدگاه‌ها