کد خبر : 1701009 | 19 مرداد 1399 ساعت 11:14 | 17.2K بازدید | 2 دیدگاه

از حسینی به نیازمند

دومین سوپرگل میری چگونه به ثمر رسید؟

کمتر کسی فکر می کرد سید محمد میری بعداز شوت تماشایی که در بازی با استقلال زد بلافاصله و در دیدار با سپاهان شوت مشابه ای را تکرار کند که باز هم تبدیل به گل شود. به خصوص که مصدومیت او را آزار می داد.

دومین سوپرگل میری چگونه به ثمر رسید؟

به گزارش"ورزش سه"، شوت از راه دور او به استقلال آنقدر تماشایی بود که مجید نامجو مطلق – مربی استقلال در کنفرانس خبری گفت این شوت ها هر 20 سال یکبار زده می شود! اما محمد میری در فاصله دو سه هفته بعد شوتش را اینبار در بازی با سپاهان تکرار کرد و باز هم ضربه اش تبدیل به گل شد. 

سید محمد میری که از بازیکنان پر تلاش نساجی به حساب می آید خیلی صادقانه در این باره حرف زده است؛ او می گوید اظهار نظرهای مردم و کارشناسان که گل او به استقلال شانسی بوده منجر به این شد که در بازی با سپاهان یک بار دیگر اقدام به شوتزنی کند! و حالا که متوجه شده در این کار تبحر دارد باز هم در بازی های آینده شوت خواهد زد و به دنبال این است در دو بازی باقی مانده نساجی در برابر ذوب آهن و شهر خودرو سومین گل خود را از روی شوت از راه دور به ثمر برساند. 

 

جالب اینکه این بازیکن در بازی با استقلال و بعد از گلی که به ثمر رساند به شدت از ناحیه پهلو به دلیل ضربه ای که به آن اصابت کرد مصدوم شد. در همان بازی از زمین بیرون آمد و دقایقی نساجی ده نفره شد. جالب اینکه این مصدومیت هنوز همراه او است و در بازی با سپاهان اگر نساجی روی نیمکت بازیکنی برای بازی در این پست داشت به میدان نمی رفت! کمبود بازیکن منجر شد که با درد به میدان برود و البته یک گل تماشایی دیگر هم به ثمر برساند. 

با گلی که محمد میری در بازی با سپاهان به ثمر رساند دیگر کسی نمی گوید گل این بازیکن به استقلال شانسی بوده؛ ضمن اینکه گل این بازیکن به پیام نیازمند که جز گلرهای خوب این فصل از بازی ها به حساب می آید فشارها را از روی سید حسین حسینی دروازه بان استقلال برداشت و باید منتظر ماند و دید که سومین گلری که در برابر شوت های سهمگین محمد میری تسلیم می شود کدام دروازه بان است؟

دیدگاه‌ها