کد خبر : 1701056 | 19 مرداد 1399 ساعت 18:42 | 55.2K بازدید | 2 دیدگاه

لوئیس سوارز میرامونتس:

متاسفانه این بارسلونا در حد بایرن مونیخ نیست

یکی از اسطوره های بارسا و تنها اسپانیایی فاتح توپ طلا شانسی برای آبی اناری ها در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان قائل نیست.

متاسفانه این بارسلونا در حد بایرن مونیخ نیست

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا شب گذشته برابر ناپولی دو نیمه متفاوت داشت. نیمه اولی طوفانی که سه گل به ناپولی زد و نیمه دوم که عقب نشست و از برتری خود دفاع کرد. در هر صورت آبی اناری ها توانستند مجوز حضور در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان را کسب کرده و جمعه بعد باید به مصاف بایرن مونیخ برود.

 

 

1518141

 

 

لوئیس سوارز میرامونتس در مورد بارسلونا به کادنا سر گفت:« ناپولی اگر گل دوم را می زد، می توانست کار را به تساوی هم بکشاند چون بارسا افت کرده بود و کاملا عقب بازی می کرد. معتقدم این بارسا مشکل تیمی و شخصیتی دارد و به نظر نمی رسید در حال تماشای یک بازی لیگ قهرمانان هستیم.»

 

 

1518140

 

 

سوارز ادامه داد:« متاسفم که این را می گویم ولی این بارسا را که می بینم، چطور می توانم تصور کنم که راهی نیمه نهایی خواهد شد؟ بایرن باید در روز خیلی بدش باشد که برابر این بارسا حذف شود.

ناپولی که اصلا قابلا قیاس با بایرن نیست، پنج یا شش موقعیت گلزنی عالی را در زمین بارسا خلق کرد و شما تصور کنید در یک چهارم نهایی، دفاع بارسا چه روزی را تجربه خواهد کرد. این تیم مشکلات زیادی به خصوص در شکل بازی دارد و باید بگویم که به ندرت بارسا را در لیگ قهرمانان اینچنین دیده ام.»

 

دیدگاه‌ها