کد خبر : 1701084 | 19 مرداد 1399 ساعت 16:55 | 18.1K بازدید | 0 دیدگاه

گری لینه کر فاش کرد

راز انگیزه بالای رحیم استرلینگ مقابل کهکشانی ها

رحیم استرلینگ تحت هیچ شرایطی دوست نداشت منچسترسیتی برابر رئال مادرید ناکام بماند و از لیگ قهرمانان کنار برود.

راز انگیزه بالای رحیم استرلینگ مقابل کهکشانی ها

به گزارش "ورزش سه"، جمعه شب شاگردان پپ گواردیولا موفق شدند رئال مادرید را 2-1 مغلوب کرده و در مجموع دو بازی رفت و برگشت با برتری 4-2 راهی یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان شوند. یکی از گل های منچسترسیتی در این بازی توسط رحیم استرلینگ به ثمر رسید؛ هرچند این بازیکن در طول مسابقه چند فرصت خوب گلزنی را از دست داد.

استرلینگ در بازی رفت نیز یک پنالتی از دنی کارواخال گرفته بود و در مجموع یکی از عوامل برتری سیتیزن ها بر رئال بود.

 

 

1486930

 

 

گری لینه کر اسطوره فوتبال انگلیس که سال هاست به عنوان مجری برنامه های فوتبالی فعالیت می کند، در برنامه خود در شبکه بی تی اسپورتس فاش ساخت که استرلینگ چند روز قبل بازی برگشت برابر رئال با این شبکه تماس گرفته تا ویدیوهای مربوط به بازی سال گذشته سیتی و تاتنهام در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان را به وی بدهند. دیداری که سیتی در زمین خود 4-3 بر تاتنهام پیروز شد با این وجود از دور رقابت ها کنار رفت.

 

 

1517850

 

 

لینه کر در این رابطه گفت:« نمی دانم این موضوع را باید مطرح کنم یا این برای استرلینگ مثل یک راز است. او با بی تی اسپورتس تماس گرفت تا ویدیوهای مربوط به بازی تاتنهام و منچسترسیتی سال گذشته را تهیه کند. هدف او این بود که حس و حال شکست و ناامیدی پس از آن بازی را بار دیگر به یاد آورده و تجربه کند. اینکه حذف از لیگ قهرمانان چه حسی دارد. این نشان می دهد که رحیم تا چه اندازه به بازی با رئال فکر می کرد و روی آن تمرکز کرده بود. او می خواست مطمئن شود امسال اتفاقی مشابه بازی سال گذشته برابر تاتنهام رخ نخواهد داد.»

 

استرلینگ که سال 2015 با 63.7 میلیون یورو از لیورپول راهی سیتی شده، با گلی که وارد دروزاه رئال کرد توانست در سیتی 100 گله شود. ارزش او در وبسایت تراسنفر مارکت 128 میلیون یورو ارزیابی می شود. او فصل 20-2019 در لیگ برتر 20 گل زد و 33 پاس گل داد. در لیگ قهرمانان هم آمار او 6 گل و 4 پاس گل است.

 

دیدگاه‌ها