کد خبر : 1701093 | 19 مرداد 1399 ساعت 17:30 | 34.9K بازدید | 1 دیدگاه

گزارش آاس؛

چرا هافبک بارسلونا را به نوکمپ راه ندادند؟

شب گذشته مسئولان بارسلونا مانع از ورود آرتور ملو به ورزشگاه نوکمپ شدند.

چرا هافبک بارسلونا را به نوکمپ راه ندادند؟

به گزارش "ورزش سه"، چندی پیش بود که دو باشگاه بارسلونا و یوونتوس بر سر معاوضه آرتور ملو و میرالم پیانیچ با یکدیگر به توافق رسیدند؛ این اتفاق در حالی رخ داد که به نظر می‌رسید هافبک برزیلی بارسا تمایل چندانی به جدایی از این تیم ندارد چرا که او بارها پیش از این در مصاحبه هایی از حضور در جمع آبی اناری ها ابراز رضایت کرده بود؛ صحبت هایی که البته بی نتیجه بود چرا که آرتور نهایتاً راهی بیانکونری شد.

 

 

1515508

 

 

بعد از قطعی شدن جدایی آرتور ملو از بارسلونا، این بازیکن در تمرینات این تیم حضور نیافت تا جنجال زیادی در این رابطه به پا شود و حتی باشگاه کاتالانی پس از این اتفاقات اعلام کرد که این بازیکن را با جریمه مالی روبرو خواهد کرد.

با وجود اخطارهایی که بارسلونا به آرتور ملو داده اما به نظر می رسد که این بازیکن نظر خودش را تغییر نداده و قصد ندارد که دیگر در تمرینات بلوگرانا حضور پیدا کند. از طرفی پس از قطعی شدن حضور آرتور در یوونتوس، رابطه او با کیکه ستین تیره و تار شده و این بازیکن از آن زمان تا به حال در هیچ دیداری برای بارسا به میدان نرفته است.

 

 

1515509

 

 

آرتور دو روز پیش بالاخره به بارسلونا برگشت تا ضمن دیدار با مسئولان باشگاه، بتواند قراردادش را فسخ کند اما باشگاه کاتالان تحت هیچ شرایطی قصد این کار را ندارد و برای این بازیکن پرونده انضباطی تشکیل داده است.

شب گذشته رسانه های اسپانیایی اطلاع دادند که بارسلونا از ورود آرتور ملو به ورزشگاه نوکمپ برای تماشای بازی بارسا و ناپولی ممانعت به عمل آورده است. اتفاقی که خشم آرتور را به دنبال داشت و او به منزلش بازگشت.

 

طبق گزارش آاس، دلیل باشگاه بارسلونا برای این کار، مشخص نبودن نتیجه تست کرونای او بوده است در حالی که اطرافیان آرتور می گویند او جمعه تست پی سی آر داده و روز گذشته نتیجه اش منفی شده است.

 

 

1517971

 

 

گییرمو آمور مدیر ارتباطات بارسا اما در این رابطه می گوید که این بازی جزو بازی های یوفا بوده و تست آرتور مورد قبول مسئولان این اتحادیه نبوده است و اینکه هافبک برزیلی باید تست پی سی آر را نزد مسئولان بهداشت یوفا انجام می داد.

دلیل دیگر اینکه آرتور در بارسلونا پرونده انضباطی دارد و تا نتیجه اش مشخص نشود، او جایی در برنامه های روتین باشگاه نخواهد داشت.

قرار است فردا در جلسه ای بین آرتور و نماینده های بارسا که اریک آبیدال(مدیر فنی) و احتمال اسکار گرائو(مدیر اجرایی) خواهند بود، در مورد وضعیت او تصمیم گیری شود.

دیدگاه‌ها