کد خبر : 1701103 | 20 مرداد 1399 ساعت 12:10 | 173K بازدید | 9 دیدگاه

غرامت هنگفت در صورت فسخ

انتقام سخت گرت بیل از زیدان و رئال؛ نمی روم!

کرونا کار را برای رئال تا اندازه ای سخت کرده است که این باشگاه حتی نمی تواند به سراغ فسخ قرارداد با بازیکنی همچون گرت بیل برود.

انتقام سخت گرت بیل از زیدان و رئال؛ نمی روم!

به گزارش "ورزش سه"، گرت بیل قصد دارد تا پایان مدت قراردادش در رئال مادرید بماند و این یعنی که قهرمان لالیگا باید برخلاف میلش به بازیکنی دستمزد بدهد که جایی در برنامه‌های زین‌الدین زیدان ندارد.

رئال مادرید سال گذشته بیل را در حالی که در آستانه پیوستن به تیم جیانگسو سونینگ چین بود و می‌توانست از آن تیم هفته‌ای یک میلیون پوند حقوق بگیرد، متوقف کرد چرا که طرف چینی حاضر نبود بابت خرید این بازیکن ولزی به رئالی‌ها پولی بپردازد.

 

 

1512701

 

 

به این ترتیب بیل در مادرید ماندنی شد آن هم در حالی که جایی در برنامه‌هایی زیزو نداشت. حالا کار به جایی رسیده است که کهکشانی‌ها راضی‌اند او را به هر قیمی بفروشند اما خود بازیکن حاضر نیست برود و به نظر می‌رسد که به نوعی در حال تلافی کردن تصمیم سال گذشته باشگاه است که او را از تبدیل شدن به پردرآمدترین بازیکن دنیا باز داشت.

طبق چیزی که جاناتان بارنت، مدیر برنامه‌های بیل در مصاحبه‌ اخیرش گفت، این بازیکن 31 ساله قصد ترک رئال مادرید را ندارد و با اینکه می‌داند شاید هرگز در ترکیب اصلی تیم به میدان نرود، ترجیح می‌دهد نیمکت‌نشینی باشد که سالانه 30 میلیون پوند از باشگاه حقوق می‌گیرد.

 

 

1512996

 

 

به این ترتیب اگر رئال مادرید نتواند راهی برای خلاص شدن از دست بازیکن سابق تاتنهام پیدا کند، 60 میلیون پوند ضرر خواهد کرد و در نهایت هم او را به عنوان بازیکن آزاد از دست خواهد داد.

زمانی که رئال در منچستر برای بازی مقابل سیتی حضور داشت، گرت بیل در حال گلف بازی کردن رؤیت شد چرا که طبق ادعای زیدان خود او خواسته بود که رئال را در سفر به انگلیس همراه نکند. این تقریباً مشابه همان کاری بود که او ماه گذشته با چرت زدن روی سکوها‌ی ورزشگاه محل بازی تیمش مقابل آلاوس انجام داد.

 

 

1517517

 

 

از زمان از سرگرفته شدن لالیگا در ماه ژوئن، بیل تنها دو بازی برای رئال مادرید انجام داده که هر دوی آنها به عنوان بازیکن تعویضی در دقایق 61 مقابل ایبار و 71 مقابل مایورکا بوده است. به این ترتیب اگر تیمی در این دو سال باقی مانده به پایان قرارداد بیل و رئال مادرید پیدا نشود که خواسته‌های او را برآورده کند، مقامات باشگاه رئال مادرید باید تاوان تصمیم اشتباه‌شان در تابستان سال گذشته برای جلوگیری از انتقال بازیکن مازاد خود به چین را با ضرری قابل توجه بدهند آن هم در شرایطی که منابع مالی آنها پس از شیوع کرونا محدود شده است.

دیدگاه‌ها