کد خبر : 1701134 | 19 مرداد 1399 ساعت 20:57 | 26.4K بازدید | 0 دیدگاه

خنت فصل را با شکست شروع کرد؛

محمدی از روی خط توپ را بیرون کشید و گل شد!

اشتباهات خط دفاعی خنت موجب شد تا این تیم با وجود نمایش خوبی مدافع ایرانی‌اش مقابل سنت‌ترویدن مغلوب شود.

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب بازی‌های هفته اول فصل جدید ژوپیر لیگ بلژیک، تیم خنت که میلاد محمدی را به‌عنوان مدافع چپ از ابتدا در ترکیب داشت، از ساعت ۱۶ امروز در استادیوم استاین به مصاف تیم سنت‌ترویدن رفت.

 

یوما سوزوکی، مهاجم ژاپنی سنت‌ترویدن که سابقه بازی در کاشیما آنتلرز را دارد و در فینال فصل ۲۰۱۸ لیگ قهرمانان آسیا در دو دیدار رفت و برگشت مقابل پرسپولیس حضور ثابت داشت، نخستین گل فصل تیمش را روی ارسال توپ از جناح چپ و با ضربه بغل پا مقابل یاران محمدی به ثمر رساند.

 

 

1518223

 

 

خنت در دقیقه ۴۳ روی سانتر توپ از کرنر و ضربه سر پلاستون گل تساوی را مقابل سنت‌ترویدن زد تا نیمه اول با نتیجه یک بر یک خاتمه پیدا کند.

 

در دقیقه ۶۰ اشتباه عجیب دروازه‌بان و مدافع خنت در دفع توپ موجب شد تا لی سئونگ وو کره‌ای ثانیه‌هایی پس از تعویض‌اش در آستانه گلزنی قرار بگیرد که توپ او را میلاد محمدی به خوبی از روی خط بیرون کشید، اما در ادامه دفع اشتباه رومان بزوس موجب شد تا سنت‌ترویدن روی شوت فاکوندو کولیدیو گل دوم را بزند.

 

در ادامه تیم خنت که به طور کامل میلاد محمدی را در ترکیب داشت، نتوانست نتیجه را جبران کند تا فصل ۲۱-۲۰۲۰ با شکست ۲ بر یک خارج از خانه مقابل سنت‌ترویدن برای آنها آغاز شود.

دیدگاه‌ها