کد خبر : 1701142 | 19 مرداد 1399 ساعت 21:13 | 101.7K بازدید | 2 دیدگاه

مطالبات زلاتکو و پانادیچ را می‌دهیم؛

خبر خوش فیفا برای پرسپولیسی‌ها

فدراسیون جهانی فوتبال اعلام کرد آماده پرداخت مطالبات دو مربی سابق کروات پرسپولیس برای حل پرونده‌های مالی این تیم است.

خبر خوش فیفا برای پرسپولیسی‌ها

به گزارش "ورزش سه"، اصلی‌ترین دغدغه باشگاه پرسپولیس در این روزها رفع مشکلات مالی و ختم به خیر کردن پرونده‌های اعضای کادر فنی و بازیکنان سابق‌اش است تا از محرومیت نقل و انتقالاتی نجات پیدا کند و بتواند با آرامش خاطر وارد فصل آینده شود، اما تا به امروز سرخ‌پوشان نتوانستند به نتیجه مطلوبی در پرونده برانکو ایوانکوویچ برسند.

 

مدیران باشگاه پرسپولیس در تلاش بوده و هستند تا مطالبات برانکو را از محل اعتبارات‌شان در فیفا پرداخت کنند و طی ماه‌های اخیر به دنبال این موضوع بودند تا راه حلی بیاندیشند که فعلا بی‌ثمر بوده است.

 

اما بنابر ادعای ایرنا، به نظر می‌رسد تلاش‌های مدیران پرسپولیس در پرونده زلاتکو ایوانکوویچ و ایگور پانادیچ نتیجه داده و «امیرعلی‌ حسینی» مدیر امور بین‌الملل باشگاه پرسپولیس اعلام کرده فدراسیون بین‌المللی فوتبال(فیفا) در این باره نامه‌ای را برای قرمزپوشان تهرانی ارسال کرده است.

 

در متن این نامه آمده است:


«کمیته مالی فیفا در خصوص درخواست باشگاه پرسپولیس درباره انجام پرداخت به زلاتکو و ایگور، تمامی تاییدیه‌ها را از بخش‌های مختلف دریافت کرده است. به این ترتیب انجام این امر و اقدام برای پرداخت از محل دارایی باشگاه نزد فیفا، بعد از تکمیل و امضای فرم‌های مالی و تعهدی که به پیوست ارسال می‌شود، انجام خواهد شد.»

باشگاه پرسپولیس فرم‌های مربوط به باشگاه را تکمیل و به فیفا ارسال کرده و رونوشتی از نامه کمیته مالی فیفا را نیز به‌عنوان سند ادامه اقدامات خود برای اجرای احکام صادره و انجام تعهدات مالی خود نسبت به طلبکاران برای کمیته انضباطی فیفا ارسال کرده است.

دیدگاه‌ها